Scheid namen met een komma.
Hij is er!
Deze ga ik wel halen: Assassin's Creed III I Am Alive LA Noire TDU2 XCOM Saint's Row 3 (als ie uitkomt) Van de eerste 4 wist ik al wel dat ik ze...
In winterberg ligt al zo fucking veel sneeuw. Echt niet normaal, het valt daar met bakken uit de lucht. Maar je kunt hier echt wel genoeg snelheid...
Als de sneeuw morgen blijft liggen zou het wel eens een leuke dag kunnen worden. :D
TT_vf5ioXXk @ 0:03 En sowieso blijft het echt een episch filmpje. :+ De laatste afleveringen heeft ie dat niet meer gezegd of wel?
Ik ben nu het Harry Potter 7 luisterboek aan het luisteren, en ik merk nu toch wel weer hoe veel er uit de film is gelaten.
nvm
Laat die vent gewoon zitten als ie het niet wil. Zo interessant is het ook weer niet. ;)
Die deathclaw mother in die quarry is hier niets bij: _GLhyQe_j6c
Ok nice.
Heb je de Wild Wasteland Perk? Gebruik dan de Alien Blaster. 3Wjwu9kxjrw
Meh, dus ik ben te laat voor splosion man 160 punten? :+
Ik heb net Fear & Loathing in Las Vegas gezien en ik snap er echt helemaal niks van! *) F8gAtTxWhUY
Het enige jammer aan de video vind ik dat ie als ie stilstaat echt een bruut geluid maakt, net als superveel auto's (ook in TDU1), maar als ie dan...
Vanaf welk seizoen is Two And A Half Men eigenlijk in hd te krijgen?
WTF is er deze week? Psych slaat ook al een aflevering over! :(
Waar blijft aflevering 7? :'(
Nee gewoon sinds de sims 3.
Boeiend, kut. Het blijft vet. Je kunt op een heuvel een drop in ramp maken en een schans bouwen. of http://www.bansheebungee.com/ Of allebei.
Ja fucking vet! Ik zag het net ook op buienradar en alles. Alsof mijn gebeden zijn verhoord. :9 woensdag t/m zaterdag heb ik iets maar zondag is het...