Scheid namen met een komma.
Zo kunnen we wel verder gaan... BOEIEND dat jij dat niet BOEIEND vind.... |:- Probeer gewoon op een normale manier te reageren svp. Die gast laat...
Altijd mn favo festival geweest in NL maar sinds ik op Nature One (Duitsland) ben geweest kan ik het niet meer maken om zoveel geld uit te geven in...
Die geruchten over de Wii...?? Hmmmm, hopelijk is 50% waar maar veel mee zal ik er niet van geloven.... PS3 gaat volgens mij niet in dit jaar...
Ik heb er ook ff moeite mee gehad, gisteren een vriend op visite... Wilde ik ff laten zien hoe moeilijk die Jesper was.... Hmm, ik veegde hem zo van...
Een paar zeer goede (duidelijke) posts :] Boss, lees zijn post aub en zeg niet dat het zijn woord tegen het jouwe is want hij komt met goede...
HDMI heeft eigenlijk geen kwaliteits verschil met DVI. Het is puur de DRM die het grote verschil maakt (en eventueel dolby surround over HDMI. Ik...
Dat is denk ik een verkapte vorm van lag... Je krijgt een soort vertraging en de Xbox berekent dan waar de bal uit moet komen...
Kun je even wat high light's van die podcast opschrijven? Ik zit op mn werk...
Ik heb hetzelfde! :( Zaterdag twee uur mee bezig geweest, gisteren ook nog een uur... |:- ) Ik speel op medium moeilijkheid maar ik heb er een erg...
Hmm, net een fakking uur van mn leven bezig geweest om met Haley voorbij Cassidy te komen....8) Nu moet ik weg en heb er nog steeds niet van...
Whow.... _O_ Wat een game zeg...... :thumbsup: Net mn eerste echte lange rally gehad (86 slagen), helaas verloren maar wat een spanning!! ALs je...
Je laatste opmerking vind ik een beetje overdreven... Het is echt niet zo dat MS er maar gewoon wat geld tegen aan gooid om ontwikkelaars te winnen.....
[IMG] Metal Gear Solid creator Hideo Kojima playing Gears of War at E3 \o/ Komt wel goed met Metal Gear ;) :b:
Okay dan Joost :thumbsup: Je schrijft het echt super leuk en niet zo droog maar lekker enthousiast _O_ Je hebt een leuke setup maar was het niet...
Euuuuhhh, noem s ff wat spec's, merkjes, prijze, waar te halen enz etc. :thumbsup:
Wederom een "Yep" (mee eens dus ;-) ) Maar ik baalde wel toen ik erachter kwam dat mn Xbox 360 mooier beeld had dan mn (Sony) dvd speler..... De...
Yep..... (en ik baal van die "Yep"......) Helemaal mee eens.... Ik lees veel negatieve dingen over de 360 op verschillende fora maar ik kan...
Dus Sony verwacht meer consoles te verkopen met de PS3 dan de Xbox, GameCube en PS2 bij elkaar....?? :b: Woorden, maar nu daden _0/
Sja, het beeld is wel mooier wat betreft kleuren ervaar ik maar hij hapert af en toe wel bij sommige (lees, meeste) dvd's.....:{ Het valt...
Nooit meer op dit (of ieder ander) forum komen en je bent verlost van alle reacties...... |:- _0/ Ik geef toch nog ff een reactie want je...