Scheid namen met een komma.
[MEDIA] Blijft heerlijk om te zien die A1 :D Mooi mannetje ook die Nouri :+
Jezus Liverpool nu ook rood 8)
Lekker bezig Liverpool...
Kickass.to
Zivkovic ontbreekt op de training... El Ghazi gelukkig wel weer fit :)
Nee joh, die speelt gewoon 60 minuutjes of een helftje en mag tegen Appoel op de bank plaatsnemen.
Zoals gezegd heb ik 1 en 2 uitgespeeld en vond ik ze echt geweldig. 3 kon me gewoonweg niet meer bekoren. Herhaling van zetten waar ik genoeg van...
Ik had het gek genoeg juist andersom. Uncharted 1 en 2 vond ik geweldig maar 3 heb ik hooguit een uurtje gespeeld... Tomb Raider daarentegen met...
Haha ouch :p @Cyrax: Dat is puur om zijn keuze voor de Xbox One telegitimeren. Bekend psychologisch fenomeen.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/199535/De-koningen-van-het-kop-en-voetvolley.htm Toch heerlijk als je trainer nog lekker een potje mee kan voetballen :)
Looking hot, hot, hot!
[IMG] Covers zijn vrij verschrikkelijk inderdaad :+ Ik hou er sowieso niet van als de cover de hoofdpersoon portretteert... Laat me dat lekker zelf...
Oh vind het ook alles behalve slecht hoor, don't get me wrong. Laatste tijd veel ambigue fantasy gelezen zoals van Martin, Abercrombie etc. Inderdaad...
Banner Saga is ook een geweldige game! Veel op de PC gespeeld.
Ajax gaat lekker zie ik :D Siggi doodschop gekregen? Ben Sint aan het vieren.
Ik zou ze moeten krijgen maar vooralsnog heb ik nog niks... PM wel als ik ze binnen heb :)
Ja Jezus dat is breed 8) Ik, Zlatan misschien? :+
Awesome :D Leuk dat de snelheid ook een stuk hoger ligt dan in dark souls.
Tof ding die Yotaphone 2 idd. Heb zelf niks met ereaders en lezen van schermpjes. Geef mij maar een fysiek boek voor in de boekenkast of om uit te...
[IMG] Gekregen van @iMark 007 :D Heerlijk, zit er gelijk weer helemaal in.