Scheid namen met een komma.
PC only geloof ik. btw, hier staan 9 ingame en FMV filmpjes van deze game. Ziet er best stoer uit :)
Ja, maar persconferentie is niet echt duidelijk (topselling games, kan zoveel zijn) en alle andere nieuwtjes zijn zo betrouwbaar als mn buurman zn...
ja, heb hem ook al een tijdje op mn radar. maar ik vraag me af of je voor deze, zoals voor elke MMO game, maandelijks moet betalen? als die...
ge kunt een beetje opletten :D en hij gaat altijd naar de laatste ongelezen post. Dat is juist makkenlijk ;)
grunningers zitten altijd met rotzooi toch ;)
VET COOL, tnx voor filmpje :D
kans dat ie gecrashed is denk ik dan. moet je hem eens op fouten controleren ofzo.
jij snapt mij niet. Dingen als een ingebouwde DVD speler en de mogelijkheid muziek op je console te zetten zijn de eerste stappen naar multimedia...
Lol, sony is degene die daarmee begon. Dat was de eerste console met een DVD speler ingebouwd. En op de PS1 kon je toen al muziek afspelen, iets wat...
als het bij de oude lukt lukt het bij de nieuwe ook :)
ik snap niet precies wat je bedoeld met triggers niet kunnen gebruiken enzo. Aangezien die bij de oude controller ook zittne. Maar de oude...
ja, sorry. Maar dat was wat ik begrepen had. Heb er helaas ook de ballen verstand niet van. Maar als je op google zocht naar HDTV's dan kwam je...
www.google.com edit: weet je dat zeker. Want ik zit de laatste tijd er nogal op te letten, maar ze zetten het er nooit bij of het HDTV is enzo.
Hij zegt dat hij een verwende gamer is die niet meer zonder high end grfx kan. :p
ja, maar iedereen reageerd zo gestressed hier. Alsof ze geloven dat het daadwerkelijk gaat gebeuren.
die dingen zijn nog niet echt te koop in NL
dit is zelfs 2 keer gebeurd (met de huidige generatie) Een keer door de nederlandse zender BNN en een keer door een of andere SM doos. Zijn ook...
nogmaals, jullie winden je weer eens op om niks. Netzoals toen bij die xbox360 geruchten. Prijzen blijven gewoon hetzelfde.
op MMO gebied zie ik liever True Fantasy Live Online terug.
zinloze discussie dit. Games zullen gewoon voor dezelfde prijzen over de toonbank gaan. Voor de xbox360 althans. 3)