Scheid namen met een komma.
Je kunt beter eerst dan even vertellen wat voor character je hebt.;) Mijn sniper was een goede hulp bij dit stuk en mijn teammates ofcourse.
Wat een kerels zeg, allemachtig wat een mongolen.
Ja leuk, maar snap dan wel dat ze van die uurtjes niet beter gebruik van onze Nederlandse taal gaan maken. Integendeel, wij krijgen in die meerdere...
Godverdomme. Onze school heeft ook wel lef om ons morgen zo'n zogenaamd 'studie-uur' te geven omdat een leraar afwezig is... Juist in deze tijd....
gekkehuis!!!
En Nederlands elftal. Ik vind dat zij de kaartjes en reis van de fans moeten betalen als die er überhaubt zaten... Wat een vertoning toch weer. Ook...
OMG, een vriend belde net en zei dat Kroatië scoorde. Zieke shit!
Ik denk dat hij het vandaag al in moest leveren:+.
Jezus indd, zelfs ajax gun ik dat niet.
Bewijs? Kennelijk denkt deze jongen dan zijn kutpostgedrag af te schuiven op zijn dyslectie. Maar is dat ook zo dan? (misschien staat het er al, maar...
Precies, bek houden dus. Wat moet ze nu wel niet denken van ons?
Zijn sigaren voordraaien, dóh.
En dat net voor een repetitie I guess?:+ En ti connect?
Die dingen plotten te langzaam en het duurt echt graflang om snijpunten op te zoeken. That's it? Kun je er nog meer problemen mee hebben dan?
Thanks Goiz, mag ik ook met je op de foto?
Of je het daadwerkelijk top vindt kun je pas beoordelen als je de game gespeeld hebt hoor.
Precies, ik wil gewoon aandacht van jullie.:] Want jullie mods zijn gewoon helemaal de shit. Ik word ook gewoon emotioneel als ik zie dat iemand van...
Hihi, gelijk heel het baywatch team over me heen, dolle pret heur...:+ Ik had het ten eerste alleen over het verschil tussen 'als' en 'dan' waarin...
Waarschijnlijk moet je hem echt wel voor die prijs meekrijgen.
Dan kun je indd een weekje later er 1 voor mass effect maken. Overigens verdienen deze games imo eerder zo'n subforum dan die andere games...