Scheid namen met een komma.
Knack! :D Eindelijk iemand die het leuk vond. :+
Waarom zou je daar niet voor gaan? Prima levering altijd, acceptgiro betaling en gewoon op de dag van release in huis. Zat jij zelf een paar uur...
jeej
0 gram.
Hoezo dat?
Ik heb ook met zo een gift code besteld en ook nog geen mail. Maar ik bestel verder nooit bij Dixons, dus geen idee hoe laat je normaal mails krijgt....
Ik maak me ook geen zorgen. :9 Bol is snel met het verzenden van pakketjes, maar iets minder snel met het verzenden van mails. :+
Ja ok, paar dagen terug heb ik die paar weken oude vervangen door de 1.51 update. Wijsneus :+
Damn. Bij mij gaat het er bij een RPG/MMO om dat je beter wordt, zelf progressie boeken, hogere levels worden. En mooie outfits hebben :+ Ik snap...
Het zou iig niet erg zijn als ze me daarna verbannen om ooit nog te bestellen bij hun. Dat was ik toch niet meer van plan. :+
Ik heb de update al een paar weken klaar staan op een stickie :+ Nu nog de PS4 om het op te zetten.
Ziet er goed uit 3)
Ah. Moet ik eens zien wat het echt is. Mijn zus zat er al vaker over te denken om een Vita te kopen, dus misschien kan ik het aan haar slijten. :+...
Hoe bedoel je? Met Zavvi? Geld terugvragen. De game heb ik inmiddels al gewoon via PSN gekocht.
Iemand eigenlijk al iets ontvangen van Zavvi?
Nah, zoals verwacht is mijn postbode ermee vandoor. Alleen wat eerder dan verwacht. Weten te onderscheppen voor het uberhaupt fatsoenlijk verstuurd...
Pff, livestreams... Morgen heb ik dat ding zelf. Zonde om nu dan nog dingen te gaan bekijken. 3)
Hm. Nou ja, bij mij staat er iig niks.
Of het zijn je games, of Bol stuurt me geen PS4. :+ Hoe werkt dat MijnPakket? Moet ik dat linken aan mijn Bol account?
Ik wil die rode controller. Bijna graag genoeg om er 1 game voor op te geven en ipv daarvan de controller te nemen. Bijna.