Scheid namen met een komma.
Heb dit ervan gemaakt Nou moet ik dus alles wat een link moet worden en de banner slicen en in dreamwaver openen. Moet ik dan elk woordje apart...
Bedankt voor de Feedback, ook al betekent het dat ik em weg kan gooien. :+ Ik moet een site maken voor een opdracht van school. Me opleiding heeft...
Heb nou dit gemaakt in Photoshop, maar het over zetten naar dreamwaver gaat niet zo soepel als met die Tutorial. Wat zou ik hier moet slicen bijv.
2e post op deze pagina. Ben ik nou ook aan het doen en het lukt al aardig. op een aantal puntje na O-). Heb je geen Photoshop gan naar site van adobe...
OK, het deel in photoshop van de Tut is wel gelukt. Alleen dan bij Dreamwaver loop ik vast. Bij het eerste puntje moet je File>Site>New site. Nou...
Ik heb gister die Trial van Photoshop gedowd en ben nou dat Dreamwaver aan het downen. Ik gaat kijken of het gaat lukken. Thanks so far
Is het moeilijk om zoiets in HTML te zetten? (als je geen ervaring ermee heb) En nee het is geen kunstwerk. [IMG]
Had hem dus 1 keer op Devil Hunter gespeeld en toen ik met die klaar was ben ik begonnen op Human en heb alle scores op human in een keer gehaald....
Met hem ben ik ook een tijdje bezig geweest. Maar probeer z'n schild kapot te maken en dan Devil trigger en dan Buster. Gaat er wel redelijk wat...
Net spel uitgespeeld op Human, nadat ik al Devil Hunter had gedaan. Sta nu met Total op plaats 5000 en met missie 4 op 230. Vond ik wel goed van...
edit: Nevermind lvl 15 [spoiler]
lvl 10 [spoiler]
Waarom als een klasgenoot me een wordl bestand stuurt via hotmail, ontvang ik dat dan als een .docx (encryoted.doc.file). Hij heeft trouwens vista...
YEAAHH!! \o/ Ik heb em. Had het eigenlijk niet verwacht toen we gingen zitten , maar toch wel. et rijden en kijken enzo ging wel goed, maar...
Morgen is voor mij de grote dag. 9.50 begint me examen, ben benieuwd.
ok ff een vraagje. Weet iemand miss waar je dit gele vest kan kopen. (ik weet het geen schoenen maar hier weet vast iemand het wel) Op de site waar...
Omdat mn rijschool geen examens had heb ik een tijd moeten wachten, maar 21 jan is het eindelijk zo ver. Had in Oktober voor het laatst gereden,...
O-)
Waar kan je kijken hoe het je Xbox gesteld is daar in duitsland?
Ik heb net gebeld, zegt ze dat ff moet proberen zonder HDD. Ik dat ding eraf gehaald krijg ik 5 keer achter elkaar "To play this disc you must put it...