Scheid namen met een komma.
Misschien realiseert die wannabee rapper lange frans zich nu eindelijk dat het nummer zinloos geweld een schijnheilige track was.
veel succes met je 1mans actie :)
ze hebben 50 miljoen dollar in deze game (tekenfilm, etc) gepompt
Totaal niet mijn ding. I'll pass. Met crimson skies kon ik me nog wel een paar uurtjes vermaken. met deze game zie ik dat niet gebeuren.
OXM Review Score: 9.5 The +/-: + Need more synonyms for fun, depth, and deep + Great Story - Graphics hurt game from technical...
Volgens mij is de watcher nog steeds een beetje hyper. Hij zet achter elke zin een uitroepteken lol...anywayz...suc6
imo niet..ik heb mensen die zogenaamd meededen een invite gestuurd die ze nog steeds niet geaccepteerd hebben. Ik heb de hoop dus sowieso opgegeven
heb je HDTV? Zit bij Ridge Racer namelijk een heel groot verschil tussen normaal en HD.
*update Never mind…the demo got pulled. That will teach me to blog it before I actually play the demo myself. I’ll update you when it’s back
Ik vind hem wel een aardige vent (ik geloof in GOD trouwens)
Idd je moet gewoon ff aan de besturing wennen. Ik snap al die kritieken niet zo.
Heerlijke demo
:o ik ga ze meteen bellen Net gebeld, kon hem alleen nog voor morgen reserveren
...zo sprak de MS fanboy
same here..gebeurde paar dgn geleden nu niet eens zin meer om online te spelen
damn dit spel is niet echt populair
^up^ Vandaag weer een paar online games geprobeerd (oa duitse host), allemaal laggy Valt hier nog iets aan te doen of wat?
die heb ik. ziet er op zich wel dope uit, maar de verschillende delen van de stickers lopen helaas niet goed in elkaar over. valt niet echt op maar...
MGS4 beelden zijn niet ingame
Heb de game pas en offline vermaak ik me prima. Online is een ander verhaal...Ik speel op een LCD TV en ben nog geen lag vrije server tegen gekomen....