Scheid namen met een komma.
Denk dat ik ook voor Khajit ga, maar ga pas beslissen als ik de game in mijn ps3 heb zitten en lekker ff alles doornemen :p
Heb 5 sec. van dat filmpje gekeken en ziet er top uit imo. Heb sinds de aankondiging alleen de eerste scans bekeken en verder totaal niet gevolgd....
En Deus Ex zie ik voor 14,20 bij play-asia. Komt wel wat bij voor verzending. Edit: Verzending = 3,50
Protagonisten. Ben wel benieuwd hoe dat eventueel uitpakt, kan namelijk ook zorgen dat je 'band' met de karakters minder is, had dat bij Yakuza...
Wordt vast leuk joh :p
Oké top, dan gaan die games er wel komen. Jij succes met je dilemma ;)
Ik denk dat jij allebei die games wel tof zult vinden. Jij houdt altijd van die kindergames :p Speaking of which, jij hebt toch Spyro en R&C...
Zijn wel demo's van volgens mij, misschien dat je dat even kunt bekijken. Die prijzen liegen er ook niet om trouwens, zou ik zelf tweedehands op de...
Ik heb nog nooit moeten wachten met paypal. BK denk dat je die codes wel krijgt zometeen. Edit: Ah over 8 uur of zoeits dus :p
Lol Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Heb nog veel topgames liggen tbh, niks mee gedaan, geen tijd. Maar UC3 zal er denk wel komen.
Ik zit ook vast bij zo'n soort lift. Niet meer aangeraakt sindsdien, maar vond het tot dat stukje wel erg tof.
Gefeliciteerd ;)
Heb nu zo'n bb met 3.5 jack voor headset, maar die bijgeleverde headset is echt verrot. Waar kun je nou een beetje een fatsoenlijke headset (dus met...
Ze zeggen dat ie alleen leuk is als je het met meerderen speelt. Om die reden zelf nog niet gehaald.
:)
Ik wist het echt niet :'(
Misschien een mini :p
:'(
Nog redelijk tof ook. Maar ik hou het wel bij psybient :p