Scheid namen met een komma.
Dat krijg je als dat filmpje van een stream is gecaptured. :+
[media] Damn, ze pakken het flink groot aan 8)
Ik blijf het nog even aankijken met BF4, maar als de problemen blijven aanhouden... Ik speel liever een game wat wel werkt. :+
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het helemaal niet komt. Maar als ze zich aan hun eigen regels zouden houden... :+
Nope. En gezien Plus titels een minimale Metacritic rating moeten hebben zal ie dat ook niet worden. :+
pffft :+ [IMG]
Ik denk dat dat gewoon de 2% is wat geen internet heeft. :+
oh wee als het 5c of minder is! :+ Ik zie bij jou dat de minions aan het aanvallen zijn... zou ik het aandurven met mijn lag? :+ [IMG]
Ik eis wel wat van de winst op, het was immers mijn idee! :+ De volgende keer zet je het erop voor 13 gold. 3)
*schrik* een post in deze thread?! Hoera! :+
Ja, maar als je die 20 slot bag kunt verkopen voor bv 20 gold kun je snel Golden worden! legit dan :+ edit Oh, het heet blijkbaar Superior Rune of...
'in bepaalde winkels' Lekker specifiek 8)
Ik zag dat een Major Rune of Holding (iig de beste) 10 gold kost 8). Mja, zal het wel waard zijn denk ik; je zult vast mooie winst kunnen maken met...
Nou, gewoon een paar dingen discoveren om misschien een leveltje omhoog te gaan, maar ik had vooral mijn oog op de 12 slot bags die ik nu eindelijk...
Welke games zijn allemaal nu al te kopen?
Niet doen! Al een tijd vergeten bij te werken volgens mij :+ Deze game verdient een betere startpost. :p Als mijn internet de laatste week niet zo...
:O Er is gewoon een demo van deze game! Niet dat ik het ga downloaden, maar dat wist ik niet.
Mooi zo. 3) Al houd ik me de laatste tijd al gigantisch in en post niet meer dan een paar fashion updates. :+ Ik zit op mijn laptop nu ook op...
Dat downloaden is altijd een gedoe met Sony. [IMG] WELKE MOET IK HEBBEN?! [IMG] [SPOILER]
Is ie nu nog steeds niet in NL beschikbaar? Zou toch gisteren uitkomen? heh, ik had dit nu ook. Achteraf gezien was het misschien geen bijster slim...