Scheid namen met een komma.
01:30 - 02:30, zo lekker he. :thumbsup:
2-0 denk ik.
Hoe heet ook al weer dat nummer op 05:18 begint? http://www.youtube.com/watch?v=GxesLOJ6Hn4&feature=related
Ik hou ook wel van die vieze. :D
Idd fack zeg. 8)
Mwah zover ik weet niet, je kunt ze wel zelf afsluiten door 2x op de Home-button te drukken (dan krijg je dat multitask balkje), even op de app...
Je hebt sowieso ook opleidingen die in ~februari beginnen, dus daar kun je dan gewoon op overstappen lijkt me.
En anders nog de KNMI Weerbericht app, ook een fijne.
Ik heb mijn PWS in ieder geval gedaan in een vak dat ik niet heb (ICT). Degene waar ik mee samen deed, had dit wel. Was wel blij met die 9 idd,...
iPhoneclub.nl :)
@ Cyndris Jij hoeft je anders ook geen zorgen te maken als 6,0 je laagste punt is, dat ga je echt niet meer verneuken ofzo. :9 Mijn 2 laagste...
Nu nog proberen om in de laatste 2 wedstrijden 4 of meer goals te scoren en zo het record van 38 goals in de competitie van Hugo Sanchez te...
Ik vind ze allebei zo lelijk als wat.
Aan de ene kant vind ik hem juist wel vet, heb niet zo veel met kraagjes in voetbalshirts maar op deze manier met die zwarte band in het midden die...
Wat houdt een 'geneutraliseerde rit' eigenlijk precies in? Vreselijk nieuws. :(
Yes sir.
Ik heb een ander WK in gedachte, maar de winnaar is in ieder geval goed.
Welk WK had geen finale, en noem ook de winnaar.
Mendieta, met die lompe transfer van ~€50 miljoen waarna na een jaartje alweer wordt uitgeleend. _O-
Mwah mij doet het meer om na gvd al die tijd Ajax weer eens met een schaal in de handen te zien staan dan dat ze CL spelen hoor. :9 Maar CL sowieso...