Scheid namen met een komma.
Misschien ben je gewoon iets te serieus
Oke, maar nu leg je het anders uit. Dan gaat het meer over spam. Dat van die evolutie theorie...mag het ook een beetje leuk blijven?
Hij vond volgens mij niet het feit dat die puber (geen zin om zn naam op te zoeken) ervoor uitkwam ziek, maar de gevoelens zelf. En dat jij het nou...
Het blijven screenshots, dus ik ben nog niet echt overtuigd. Ik denk dat het weer hetzelfde verhaaltje wordt. ESPN beste spel, NBA Live grootste...
Dit is echt typisch zo'n XBW opmerking. Waarom altijd zo heilig en hypocriet hier. Sonic gaf gewoon zn mening (btw ik deel die mening). Een thread...
Ja helaas geen hong kong legends kwaliteit. Het beeld is niet altijd goed gecentreerd waardoor je stukjes van de actie mist 8) en de naam aan de...
Slecht is hij zeker niet. Dialogen zijn typisch Tarantino...film op zich is behoorlijk sick. Heel sterk geacteerd
Als je van martial arts houd moet je ff bij FRS langs gaan. Ze verkopen Kung Fu Classics voor 4,99..ik heb alle delen maar meteen gehaald (1 t/m 12 )...
Blades of Fury & Prodigal Sun Beide Sammo Hung producties. Ik ben martial arts freak en dat zijn de beste die ik gezien heb. Beter dan al die Jet Li...
sorry dat ik het spammen ff niet kan laten maar... whahahahahahahaha hier kan je toch niet serieus op reageren
Ik weet niet of je een broertje hebt, maar de beste training is om je als Ninja te verkleden en dan alle moves op een levend persoon uit te proberen....
I wonder what that means ;) Slaat echt nergens op als ze hem hier niet releasen, want NBA Street is volgens mij ook goed verkocht. Maar idd kans...
Weet niet of hij hier wel uitkomt maar ik heb de NTSC versie en ik kan maar een ding zeggen: KOPEN als hij hier uitkomt!!! Echt verschrikkelijk...
al mn codes zijn helaas expired wist niet dat er een expiration date op zat bestaan er eigenlijk nog wel geldige trial kaarten??
Ik heb die petitie maar getekend. Heeft wel wat
ik heb er nog een stuk of 8 maar in eerste instantie stel ik er 4 beschikbaar..misschien dat iemand die ik ken er ooit nog 1 nodig heeft dus de...
True..maar gelukkig was Nintendo (en ook Rare) destijds in topvorm dus geen gebrek aan games. back on topic Goldeneye of Halo?
mario tennis, wcw vs nwo revenge, conker, waverace, 1080, beetle adventure racing, iss 98, Starfox, F-Zero, Rogue Squadron, Jet Force Gemini, Killer...
Wat me bijgebleven is... Hele nacht multiplayeren met heel het gezin.Zelfs mn zusjes die nooit spelletjes speelden waren helemaal verslaafd. Zelfs...
WTF een post van Sonic :) Ik heb MLB Slugfest Loaded (NTSC) weet niet of hij hier ook uitkomt. Het is geen serieuse sim maar wel een leuke party...