Scheid namen met een komma.
Niet 'rechtstreeks' maar je kan ze er natuurlijk wel opkrijgen door een YouTube filmpje op de pc te converten en hem dan via iTunes op je iPod Touch...
[media] 0:50 nuff said. _O_
Zal die blonde wel zijn idd, vind de meest rechtse ook meer op z'n moeder lijken.
Heb geen idee of de iPhone 4 dan al meteen simlock vrij is, had je pa eigenlijk moeten vragen. :9 Maar hij valt in ieder geval zelf (legaal) simlock...
Jup. Als Zwolle nu gelijk speelt hebben ze 65 punten en RKC heeft 64 punten. Wordt verdomde spannend dus, hoeveel punten stond Zwolle eigenlijk...
Heerlijke plaat inderdaad, al vind ik het wel jammer dat de drop wat minder 'agressief' is, zoals hij dat wel zo lekker was in de teaser.
KNJB geeft ze gewoon 1 punt extra. :+
Ik vind het maar lastig. PSV heeft 1 wedstrijd waar ik ze punten zie verliezen en dat is tegen Feyenoord. Heel misschien ook nog tegen Groningen...
Die bigsmile was echt priceless. En dat tweede filmpje met die kus _O-.
Ik!
Z'n celebration is ook baas. "en toenne heb ik gewoon maar iets geprobeerd" _O_ En dat stuk op het laatst als hij tegen Stam en Timmer begint te...
Ik verwacht er ook niet te veel van, dan kan het alleen maar meevallen. Maar ben sowieso blij dat er motors inkomen, want vond het altijd, ondanks de...
Ik denk: PSV laat punten liggen Twente wint Ajax laat punten liggen/wint.
:+
Bikes _O_.
_O- OMFG whaha
Met Berg _O_.
Mwah nu zie ik het niet meer gebeuren. Als het 2-0 was gebleven wel, maar dit geeft Benfica niet meer uit handen.
De MBP is idd wat meer futureproof.
12 TB overkill much?