Scheid namen met een komma.
Gonst al een tijdje op internet. Digital Foundry van Eurogamer heeft er een goed technisch artikel over.
Bron?
Zien de kleuren er nu beter uit? Kleuren in hdr zijn in rdr2 blijkbaar fletser. Vergeet de toggle niet aan te zetten bij andere games. ;) Super...
Haha... Wat doet cinematic mode eigenlijk? Is dat een optie tijdens het spelen, of alleen bij foto's?
Zou eerst even checken of jouw tv wel hdr ondersteunt (die kans is groot bij een 4k tv) en zo ja deze optie op jouw tv uitschakelen. Kijk naar het...
Schokkender is dat volgens mij naar weinig reviews de fake hdr hebben gemeld. En dat geldt in mindere mate ook voor de sluggish controls en...
En daarna geen Fallout meer… voor een lange lange tijd als ik de geruchten mag geloven. 'T zit er niet meer in helaas.
Lijkt je Fallout 76 een leukere game dan Fallout 4? Ik moet nog steeds Fallout: NV eens uitspelen. Prima quests in die game.
Zelfs dat niet. Genoeg geld om de provincie met alles erop eraan te kopen. :+
Geen wonder. Het hout wordt allemaal opgestookt in de woonhutten. ;)
Hoe is de besturing van je karakter? Hoor meer mensen klagen over de langzame animaties.
Altijd interessant, een review van ACG. [MEDIA]
[MEDIA]
Volgens mij niet meer, al zit er wel een vorm van fast travel in de game. GameKings was over dit facet ook minder te spreken (gebrek aan fast travel...
Dit dus. Een 0 is bij RDR2 gewoon onmogelijk, tenzij er rook uit je console komt (en dat is dan het probleem van de hardware, niet de software). Dat...
Aan de andere kant: iets kan nu, op dit moment, "perfect" voor mij zijn. Het voldoet namelijk aan alle behoefte die ik op dit moment heb of heb...
Ik zou zeggen: vraag het deze mensen zelf? :) De werkhouding is in NL niet heel anders hoor. Ik kom soms in werkomgevingen met oa zulke slechte...
Dat is natuurlijk net zo'n gekke score, al vind ik dat aanvaardbaarder dan letterlijk een 0 uitdelen. Op z'n minst functioneert deze game, wat je ook...
Tja lastig. Je weet niet hoe afhankelijk deze mensen van zo'n baarn zijn. Ook is het e3n high profile klus natuurlijk.
Een 7.8 is nog steeds goed, zeker op een grote populatie. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Maar dat tegen-voten is natuurlijk wel een probleem....