Scheid namen met een komma.
En je argument daarbij is?
Heldth!:D
Uhu, wat was ook alweer dat programmatje waar je live wedstrijden mee kunt volgen?
Hij moet nog leren Gijsbrecht, hij heeft hetgeen wat Urby vorig seizoen een beetje had. Meer aanvallende acties dan verdedigende, hij heeft een hoop...
En hijs is kut in het kwadraat.3)
Ja, ik ben dan ook voor een systeem om je abbo tijdelijk stop te zetten. Dat zou mooi zijn.
Hieraan kan de politiek ook weinig beleven hoor. De maatschappij is zo geworden en ik ben benieuwd hoe je dit asociale gedrag wat vroeger misschien...
Wolter Kroes! _0_
Ipv 1 dure buitenlandse speler te kopen, nemen ze allemaal goedkope Hollandsche spelertjes die vaker op de Neerlandse velden hebben gespeeld.
Toch nog een prijs dan ofzo8).
Ik vind dat hij wel nog wat mag doen aan zijn verdedigende kwaliteiten trouwens, verder doet hij alles top. Maar ik zie ze toch liever beiden in de...
Dus toch, nou, als ze de Uefa cup niet winnen met dat team. Maar ja, a new Chelsea is born if you ask me.
Wow, staat Bayern nou in de CL volgend jaar?
Van der Vaart speelt te goed de laatste tijd om op de bank te zetten. Maar dit ziet er goed uit ja.
Tegen die Koreaantjes hadden ze het ook knap lastig hoor. Volgens mij is van Basten iets te enthousiast.
Hyves is inderdaad kansloos, verander de topictitel alsjeblieft 8) zo krijgen we, ik iig een heel verkeerd beeld ervan.
Waarom gaat Makaay in vredesnaam naar Feyenoord, ik kan die link totaal niet plaatsen. Willen die Duitsers opeens van hem af dan? Ik vat het niet......
Hewitt is kut op gravel.
Kijk ik ben ook van plan donor te worden. Maar zodra je dat formulier dan krijgt, vul het dan ook in. Daar blijven de meeste mensen al steken. Voor...
Dat Lazo mannetje gaat geheid ruzie krijgen met ome Louis.