Scheid namen met een komma.
Zal op deze thread even een slotje plaatsen !!
Dat is de Vrijdag voor Kerst 8) Iedereen is dan lekker met de Kerstborrel bezig tot iemand in bezopen toestand de knop op meteen op maximaal zet.
Er zijn in totaal 5 filmpjes die je kon downloaden.
Hier is de link naar de garantie site van de Xbox360. Registratie, garantie en repareerservice voor apparaten.
Hierbij een slotje
Dan is jouw probleem dan toch opgelost ??
Bedoel je geen UTP ipv ISDN ;) Je zou ook een goedkope Switch kunnen kopen. Deze sluit je aan op de verwerkende aansluiting en vanaf de Switch...
Zie ^
Van jouw App's heb ik alleen Shazam en IMDB. Bij mij werden de problemen veroorzaakt door App's zoals Google Earth , Joost en Hyves. iTunes gaf...
Proberen kunnen ook veroorzaakt worden een App met een gigantische cache geheugen. Dat probleem had ik een tijdje geleden.
Met een hard-reset zet je de iPhone terug naar de fabrieksinstellingen. Soft-reset. Druk tegelijk op de Home + Wake-up knop en houd deze minimaal...
Dat kan ik snel en simpel controleren want ik heb alle data nog op een externe HDD staan. Savedata = 32,8 MB. Video = 1,29GB ( alle afleveringen...
De eventule garantie kan je controleren op de volgende site. Registratie, garantie en repareerservice voor apparaten. Als de HDMI niet/slecht...
Je bedoelt dit ding. Joytech: 9.2 Inch LCD Monitor (White) Xbox 360 [IMG]
Het lijkt of Sony de schroefjes heeft geplakt met Loctite 8).
Heb zelf een Samsung 320GB Sata-150 gekocht bij de pcboer op de hoek van de straat. Hij had de hdd 1x gebruikt voor een backup en mocht hem meenemen...
Er zijn meer App's waarmee je de pc/mac opstand kan bedienen. Heb ze allemaal al een keer uitgeprobeerd en maar telkens weer verwijderd. Ben...
Heb de iPad wel gereserveerd maar twijfel nog steeds of ik hem uiteindelijk ook ga kopen. Als er geen verschil zit tussen de NL en DE versie dan rij...
Dat is helaas niet waar. Je kan wel een rood lichtje zien , maar je weet niet of het lichtsignaal 100% overkomt aan de andere kant.
Ik heb de mijne ook nog steeds 3)