Scheid namen met een komma.
Dat is eigenlijk wel een goede oplossing:o Vooral met toppers die deze maanden uitkomen. En sinds er toch ongebruikte fora's zijn....:]
Wanneer komt die flash game uit? Ik wou het gisteren proberen, maar ik kon het niet spelen. Of doe ik nu iets verkeerd?
Oh, damn. Je bent nu te laat om het voor 38 euro te krijgen. Het was eerst 50 euro:(. En jep, als jij je game niet op private heb gezet, kan ik of...
Nee, je kan niet splitscreen + online gaan met 2 andere. Maakt niet uit hoe. Hell yeah! Als je de AdDiscount en ANWB-pas hebt gebruik, kan je...
Ok, erhm, kijken of ik het kan opsommen. Ik heb Burst Limit nooit gespeeld. DB RB: - uitgebreidere storyline (van frieza tot buu saga met what if...
Sexy stats :D
....:'|
Ik blijf die stemmen van die mensen irritant vinden. Je hoort ze helemaal gillen om niks >.< (niet van die personages). Ook vind ik de Japanse Goku...
Pure lijkt me niet echt leuk, sorry:x
Nope.
Ride my pony en Marvel Ultimate Alliance 2 toegevoegd:D
I'm about to take my key and stick it in the ignition.
Dat is wel klote. Staat er ook al een oplossing op de forum?
Ik heb gekozen voor FM3 omdat je zoals Fiasco al zei die rondetijden, foto's en foto''s van je auto's kan doen etc.
Ik heb het niet zelf gespeeld, maar mensen zeggen wel dat het speelt als CoD (qua controls enzo). Je zou volgens GBX geen moeite moeten hebben met...
Ik vind het maar onzin. Ik ga echt niet een trauma krijgen als ik iemand zie doodgaan in ACII.
Je kan een private game hebben, zodat geen onbekende in je game komen, en je smexy wapen stelen. Natuurlijk kan je dan ook je vriend uitnodigen,...
Het zou ook wel helpen als je misschien wat sneller reageert, want met zo communiceren komen we ook niet gauw achter het probleem.
De man van FRS zei dat ik hem morgen in de bus heb:p
Zou het werken als ik de FRS opbel en vraag of ik mijn bestelling (Borderlands) kan ophalen, inplaats van dat het wordt verzonden?O-)