Scheid namen met een komma.
cool, gepreorderd, eindelijk *) das spel nummer 3. nog maar een paar te gaan :+
YEAH, wij zijn bijzonder :+
en in wezen doe jij precies hetzelfde ;)
idd.. hij word gewoon gedist maar om wat trug te zeggen gaat hij commentaar leveren op 1 woord :~ ow, en het is niet zo dat ik een ander zn mening...
nou... der zou heus wel WAT gebeurden :+
heeft MS en/of Bungie al officieel ontkent dat het spel NIET uitkomt op 24 augustus 2004? want het zou logisch zijn dat als ze horen van deze...
tsja, kwestie van realistisch zijn ;) weet iemand btw de preciese tijden? op mijn kaartje staat dat het van 13.00 tot 21.00 uur is, maar aan het...
ik gaat samen met jeroen ;) meet jullie bij de burgerking _O_ /edit: ow en ego, ik neem aan dat we elkaar ook wel herkennen zonder badge of iets...
ow ik dag dat margeret dat paard was :+) maar ff zonder dollen...hebbie nu een foto gepost? want ik zie helemaal niks :~
een foto van margret en dana staan toch al een hele tijd op ilovebees?
ja is gepost: zie eerste post van fardo. _0/
Xwon vond het niet zo leuk om weer met beide benen op de grond te komen na de uitspraak van mirik denk ik ;) valt ook zwaar, als je zo in de wolke...
punt 1: het werd al stiller voordat mirik hier kwam kijken. gewoon omdat alles al gepost is. punt 2: mods posten niks op de frontpage, dat doet de...
dit alles heeft me wel wat entousiaster gemaakt. Maar ik laat me nog steeds niet meeslepen door de hype. ik zie wel wat de game word. en als die 24...
das al gebeurd ja ;) hebben ze het een en ander ook uitgehaalt dag ik. Kweet niet of je het mee hebt gekregen, maar ze hebben zelfs plaatjes in...
Ja, das evt mogelijk ja. Maar dat zou ik niet echt leuk vinden dan... omdat we dan EN een demo krijgen die de ervaring al deels verklapt EN er nog...
man lees je eigen tekst nu nog eens |:- daar is toch nouwelijks iets normaals van te maken :~ maja, ik houd erover op.
ik weet niet, maar ik vind de logica heel erg ver te vinden. als die info hebben we allemaal al gehad, maar jij brengt het zo vaag en onduidelijk...
Een argp is een alternitive role playing game. Deze is zo opgezet dat het een spel is in onze echte wereld ;) daarom laten ze het zo lijken dat die...
jij gaat niet te snel, eerder te sloom. dat wisten wij namelijk allemaal namelijk al.