Scheid namen met een komma.
Uhm nee je noemt het allemaal meuk...
Eerste seizoen met veel plezier gekeken. Eerste drie van seizoen twee staan voor vanavond in de planning :)
Leuk topic dit :) Heb vroeger echt enorm veel lego gekocht, al hield ik het vrijwel volledig bij Technisch Lego. Kon je echt de gekste dingen mee...
The Lego Movie Awesome :D 8/10
Mijn chick heeft op een gegeven moment vier uur mee zitten kijken en ik mocht niet verder voordat zij weer mee kon kijken :+ Groter compliment voor...
Gewoon doen man! Het zelf ervaren is een totaal andere beleving en je wilt sowieso het einde meemaken :) Ga je never nooit spijt van krijgen.
Waarom zou je dat in vredesnaams doen? 8)
Als hard makkelijker zou zijn dan normal is er ergens iets niet helemaal goed gegaan :+ Vond hard zeker de spanning verhogen en maken dat je echt na...
Sowieso op hard beginnen!
Was een grappig ding maar zelfs de warthog uit Halo had ik eerder onder de knie :+ Wat een dramatische besturing had dat ding... Die lege planeten...
Gewoon rustig de reviews afwachten dan toch? Wie weet dat er ook wel een demo van komt!?
Ziet er goed uit. Die combat met die gare spin met drie poten ziet er best Dark Souls achtig uit, al lijkt er wel meer snelheid in de combat te...
Haha, Yellow die het Boekentopic in zijn persoonlijke verkooptopic omzet _O-
Anno 1404 is geweldig inderdaad. Zo fucking relaxed :D Ben nu echt volledig hooked aan Divinity: Original Sin. Voor mij tot nog toe dé game van het...
Vind dat klappen ook een beetje weird. Verder wel een indrukwekkend en mooi beeld!
Dat zal best maar driekwart van zijn posts zijn zelfs voor de grootste dyslect niet te volgen...
Ik ga pas weer op Casper reageren als hij drie zinnen in een post normaal kan formuleren :+ Jezus wat een luie poster...
Cool story bro!
Oh God, I think we opened Xandorra's box...
Haha :D