Scheid namen met een komma.
Gelukkig hebben jullie échte supporters die hun stad gratis en voor niks helemaal verbouwen. :emo:
Holy dude, ik ga er eens wat van proberen maar volgens mij gaat het een beetje boven mijn gehoor.
Je hoeft hier geen spoilers te gebruiken homie;). Ze hebben daar deze draad speciaal voor gemaakt; de uitslagen. Lekker3), en AZ staat ook met 1-0...
Het kwam bij tele 2, gvd, ik kon het daarnet nog krijgen en opeens is het weg. We hadden een trial van een maand ofzo.
*kopieert link van post.
Hmm, ik hoorde het vandaag ook ja. Het had er toch wel verdomd veel van weg. Maar goed..
Vorig jaar was de line up ook puik hoor.:)
Ja, geweldig publiek heur. Wat ik bij de wedstrijd zag was dat al die Ajaciedjes met witte doekjes naar ten Cate aan het zwaaien waren. Daar kwam nog...
Zelfde hier, ik vind dat nummer met Jay Z zijn beste.
Nou verras me, het zou echt weer typisch ie-ee zijn dat ze mooie screens vrijgeven maar een kutgame produceren dus ze moeten mij nog overtuigen.
Maar... Ik wil toch even zo stellen dat Ajax en PSV beiden lucky zijn en dat AZ gewoon unlucky is.
Als je de laatste wedstrijd speelt he, je weet waar het om draait; landskampioen worden. En je dan weet te winnen met 5-1 is dat lucky? Volgens mij...
Ik ga nergens meer op in nu, mijn humeur is helemaal naar de kuttementen nu. Ook al hebben we het toch aan onszelf te danken, het blijft ruk. We zien...
Ja joh, die kut van Egmond was gewoon zijn konthaar aan het epileren met een nagelschaar van ten Cate ofzo, het gebeurde gewoon openlijk?! Hij stond...
Ik zeg ook eerder in mijn post dat we er gewoon meer in hadden moeten knallen. Simple as that, maar als je scoringskansen door de scheidsrechter...
Ballen, we hadden ze er gewoon eerder in moeten schieten maar dat neemt niet de fratsen van die kutscheids weg.. Geef ons Jol verdomme! Die...
Hij becijferde een aantal aspecten, en je zou het spel met een cijfer in zijn algemeenheid kunnen beoordelen. Maar ik denk dat hij indd niet die...
Als ik Seedorf was zou ik daar niet meer gaan spelen olv van Basten. En vervolgens had ik hem vierkant uitgelachen op het komend WK en veelal...
Happy Feet, James Bond, The Break-up... Ik weet niet wat je dan wel wilt...
wehehe indd, daar loop je dan lekker mee.