Scheid namen met een komma.
Have fun kerel, dat dacht ik ook totdat @Hybrid mij zomaar een code toestuurde, waarvoor dank. Daar is deze forum OOK voor. ;-)
Ik heb net ook een code ontvangen voor de Xbox One. Als er iemand interesse heeft, Pm me even.... ;-) Edit: code vergeven aan AntraXxX
Yup, in de vorm van een dry rot.
Kunnen je velgen alle soorten vlees snijden?
Dat is het hele idee van een ''carry'' ;-)
Ik speelde het ook op mijn gemak. Bij speeltijd zie ik staan: 1dag 3uur 41minuten staan.
Love you Hybrid. Bromance.... ;-)
Die heb ik allemaal al geprobeerd, maar dank je wel.
Same here. Al heel lang geleden ingeschreven en dan verbaas ik me dat mensen die dus NIET de moeite hebben genomen om zich in te schrijven eerder...
Ik vind geen f#ck man....
Heb geen twitter... Iemand die dit wel kan doen voor me? O-):whistle:8)_O_:F::eek::D:p:cool::mad:=(
Dat had ik precies ook. Even doorbijten kerel.... ;-)
Prima post ;-) Potentie is een heel wijd begrip. In de basis heeft zelfs The Order 1886 ook potentie, maar is dat volledig benut? Nee, net zoals...
Dat mag je vinden, maar het is toch echt een Ubisoft game... ;-) en wat ik bedoel is dat het weer een grote game is van Ubisoft die voor de...
@Maddmonkey Genoeg uurtjes van de bèta meegemaakt en tig vrienden die de game na een maandje zat zijn. Is genoeg informatie voor mij om een oordeel...
Als je hbo hebt, dan kan je in de nacht van zondag op maandag (dus om 03.00 uur) al kijken.... ;-)
Duh, iedereen is terug aan de Destiny jonguh. The Division is crap. Weer standaard Ubisoft. Hype vanaf de teaser trailer, huilen na release....
Fixed.
@Appietje een beetje misleidend om aan te geven.... Vul uw emailadres in en win. Vervolgens kom je aan het eind van je survey en ben je verplicht...
Fallout 4's Chryslus Rocket 69 sports car code... Heb Forza 6 al een tijdje terug verkocht.... Laat ajb netjes een bericht achter als je de code...