Scheid namen met een komma.
Naais, nieuwe ronde.:)
Wat is dat voor pauperzooi? Slaat echt nergens op hoor.:+ Maar goed, * pakt pen en papier.
En dan nog 1 die ik wel bij ajax vind passen: Voetbal is simpel, maar het moeilijkste is simpel voetbal.
Uhu, waar kun je eigenlijk zien hoeveel je er met een pistol, boomshot of torque bow hebt omgelegd online?
Mah, die heeft niet veel gekost. Maar die Wesley Sonck en Charrie zijn toch aankopen die wat meer gekost hebben en waar ze niet zo veel plezier van...
Kijk bij dat soort dingen is het een ander verhaal. Maar er zijn gewoon lui natuurlijk waarbij het lijkt alsof ze van de aarbodem zijn verdwenen.
Eehm.. schiet niet echt op zo dan. Minpunten-systeem hier voor aanschaffen ofzo?
Waahah. Een hoop vinden hem een kwal, maar muziek maken dat ie kan.3)
Kan bij execution, zal een truc voor zijn. Maar misschien was er gewoon een teammate in de buurt die hem overeind hielp. Het kan soms ook raar lopen...
Dus jij beweert dat als het logotje weg was gehaald maar de tekst 'politie' zich nog onder het urinerende jongetje op het jasembleem bevond er niks...
In andere landen is het helaas niet veel beter dan hier homie, als we over de overheid praten.
Dacht het wel ja.
Ja, maar nu verder. Wat gaat iedereen doen? Van Tom Morello weten we het al. FF spelen met RATM en dan solo, CC gaat ook in zijn eentje verder denk...
Sjezus, je hebt toch vrijheid van jasuiting? Wat is dit voor kromme onzin... Net als die meid die 50 euro boete moest betalen omdat ze een...
Dat is alleen het geval bij de execution modus. Daar kan de host instellen na hoeveel seconde iemand weer beter wordt als de gedownde persoon op de a...
Uitdoelpunten tellen indd nog altijd dubbel.
Indd beetje Johnny Cash-achtige sound, heerlijk rustgevend:).
Ik hoorde het ook vanmiddag. Helaas, maar ik hoop iig dat alle bandleden succes behalen in hun verdere carrierre. Wel vind ik het jammer dat er geen...
wel een goed idee overigens van dat kaartensysteem, Denneboom scoorde weer voor nec iig ja.
Omdat ik nooit Inter ben en altijd een andere club nam online maar toch wel vaak verloor dan tegen Inter vanwege die kut Adriano ben ik er ook maar...