Scheid namen met een komma.
Ja maar ik bedoel meer: Als iemand thuis wil trainen, dan neem ik aan dat dat is omdat ze geen duur abonnement willen nemen op de sportschool. Maar...
Mrja, dat is niet bepaald meer thuis trainen te noemen, als je gewoon een hele gym aan spullen koopt en thuis neer zet.
Inderdaad. Ik zou eigenlijk zorgen dat je 2 dumbells van 20 kilo ofzo hebt. Want het verschilt per oefening gewoon heel veel hoeveel gewicht je nodig...
Ieder zijn ding. :)
Nou ik heb hem dan toch gezien. Vage film. Wel vet. Eik gaat ie gewoon helemaal nergens over.
Salami? Was het maar zo'n feest. Het was zeg maar dit, alleen dan in plakjes: [img] (zoekopdracht: 'vieze franse worst')
Inderdaad. Dit jaar wil ik weer naar Obertauern. Als dat te betalen is. Dat was nog eens een mooi gebied. En culinair eten... het eten was gewoon...
Dat klinkt nou niet bepaald als een geweldige training, waar je goede vooruitgang in kan boeken. :+ BTW: Je kunt beter op de crosstrainer je warming...
Ja maar toen ging ik pas weer als mijn spierpijn voorbij was. Daar zaten zeker 2 dagen tussen.
Inderdaad. Fransen zijn kut. En Frans eten is kut. Wij hebben afgelopen wintersport elke dag stokbrood met kaas mee moeten nemen, omdat er op de...
Ah ok.
Dat lijkt me niet echt nuttig of wel? Voor mij werkt een split schema in ieder geval beter. Want zeg nou zelf: Als je gisteren 50 kilo weg drukt in...
Boeiend een week later wordt je toch geopereerd, dus dan wordt het toch weer gefixed. :+
Hoezo? :+ Je :+ hebt :+ al :+ 3 :+ keer :+ gereageerd :+ op :+ deze :+ pagina. :+ Maar ga je mee dan?
Topictitel? :+ Pagina terug? :+ Startpost? :+
Bas ga je 10 oktober ook mee?
Hoe is het hier nou mee eigenlijk?
Die schijt je weer uit?
Ja ik zie ook wel dat er (SUI) achter staat achter een aantal plaatsen, alleen de meerderheid is Frans. En ik heb het niet zo op Frankrijk en...
Frankrijk? :o Nee bedankt. :+