Scheid namen met een komma.
Ik vind het een goed voorstel. Kijk maar is op GoT bij MyReact. Op die manier vind lijkt 't me erg handig!
Volgens mij bedoelt Borix het meer zo: Game: Battefield Moderncombat Thread: Battlefield Moderncombat [Deel1] [Deel2] [Deel3] [Deel4]...
Volgens mij doe je het verkeerd. Volgens mij vervang je alleen windows en "formatteer" je niet. Doe het is via deze tutorial.
Als je tussen die 2 pc's moet kiezen zou ik zeker voor de AMD gaan (2de). AMD presteert simpelweg gewoon beter kwa games. Maar die videokaart is wel...
Kan je ook zelf (niet omslachtig) doen met firefox: Bladwijzers-->Bladwijzers beheren-->bestand--->exporteren. Wanneer nodig kan je ze weer...
Hoe weet je nou dat norton een goede scanner is als je nog nooit wat anders hebt gebruikt :+.
Gast, er is ook nog een normale manier van je HD leegmaken namelijk formatteren. Ik ben pas 16 8) en formatteerde mijn pc ook toen ik 14 was....
Ja kan als 't goed is ook. Als je alles wat met norton te maken hebt niet laat mee opstarten. In safe-mode Uitvoeren---> Msconfig-->opstarten-->...
Beide, waarschijnlijk heb jij nog een andere virusscanner op je computer staan. En zoals je misschien al wel weet kunnen vaak 2 of meerdere...
Net even je post gelezen, Om norton te unistallen is er meestal een Norton Uninstall tool nodig. Welke versie van Norton heb je (2004,'05,'06) dan...
http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1378056.htm Een uitlegje voor een n00b. Google geeft een hoop resultaten op een simpele vraag!
Nu deze nog en dan is 't plaatje weer even compleet naar mijn mening [img]
Waarom is op tv volgen nu weer spannender? Ik vind het veel fijner om ze snel achter elkaar te kijken, stuk leuker. Elke keer een week wachten op een...
Inderdaad. Programma's genoeg maar aangezien je dit mag bespreken op XBW. Bel je provider en vraag je de sim-unlock code mag hebben als je abbonoment...
WTF? Hij speelt geen Word of Warcraft?
www.opus.nl Supersite, Service etc. Binnen 2/3 (werk)dagen heb je je dvd's standaard, goedkoop geimporteerd uit duitsland.
Aangezien Blanqua waarschijnlijk voor de w800i gaat van t-mobile zou ik je nog even willen informeren over het bestellen. Ik heb hem ook besteld...
Maar daar zit ook een verschil in. Mozilla publiceert het lek gelijk en Microsoft houd het nog even voor zichzelf of neemt het lek mee in de volgende...
Dat is inderdaad ook nog een goed punt. In het geval van een "parental control" zou ik je MVPS host file's aanraden. Wat zijn MVPS host files?...
Ja. zie ook: http://forum.xbw.nl/search.php?searchid=542510