Scheid namen met een komma.
Ik heb wat hulp nodig met mijn computer, hier de vragen: Ik heb een keer spyware; search and destroy laten scannen, en iets verandert aan mijn...
Zoals de titel al zegt is dit topic bedoelt voor vragen en hulp in GTA IV. Zit je vast, heb je hulp nodig, lukt een bepaalde minigame niet of wil...
Dames en heren, jawel het vervolg op, naar mijn mening, het beste strategiespel op de PC toen der tijd. Red Alert 3! [img] Ontwikkelaar: Uitgever:...
[IMG] Ontwikkelaar: Deadline Studio Uitgever: Nog onbekend Genre: Co-op Third-Person-Shooter Release: Nog onbekend Nieuws: Deadline Studio...
[IMG] Uitgever: Onbekend Ontwikkelaar: Black Lion Studios Genre: Third Person Shooter [Co-op gericht] Release: Onbekend Gepost door Mirik Smit...
Hallo, Een tijd geleden werd er volop gediscussieerd over een aantal verbeteringen en/of toevoegingen. Om even alles in één topic te houden, en te...
Het kan ook aan mij liggen, maar ik zie geen nieuwe topics meer in het forum? En dan bedoel ik dit: [IMG] Zo is de nieuwe aankondiging van...
[IMG] Platform: Xbox 360 - Playstation 3 - PC Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal Studios Genre: First Person Shooter Release: Herfst...
[IMG] Just Cause 2 [IMG] [IMG] Platforms Xbox 360/PS3/PC Uitgever Eidos Interactive Developer Avalanche Studios Genre Free-roam actiespel...
[IMG] Uitgever: Namco Bandai Ontwikkelaar: Namco Bandai Genre: RPG [Waarschijnlijk niet turnbased] Release: 2009 Website: Tales of Vesperia website...
Hey jongens ik heb een vraagje, Ik ben niet zo technisch met een computer, maar nu zou ik mijn bureablad in vista willen toveren. Dus niet dat ik...
[IMG] [IMG] Nu te downloaden! Puzzle Quest kan worden omschreven als 'Bejeweled met RPG-elementen' en laat je een personage uitbouwen met tal van...
Arma II. Uitgever: Onbekend Ontwikkelaar: Interactive Bohemia Genre: Simulatie Shooter Release: Onbekend XBW Gamepage: Geen. Nieuws...
Wet Informatie: Uitgever: Sierra Ontwikkelaar: AM2 Genre: Action/Adventure Release: 2008 XBW Gamepage: Geen. Nieuws items: Dinsdag 21 augustus...
Zo. Weer een nieuwe RTS game dat het licht mag zien op de Xbox 360. Ditmaal is het de beurt aan Warhammer: Battle March. Wil je meer hierover te...
[img] Uitgever: Niet bekend. Ontwikkelaar: Techland Genre:Non-linear first-person survival-horror game Release: 2008 Informatie: De Poolse...