Scheid namen met een komma.
@Reckuuza: [MEDIA]
[MEDIA]
[MEDIA] :9:9:9:9
Borderlands 1 > Borderlands 2
Fallout 4 draait nu toch best goed? Weet niet hoe dat in het begin was.
En een nieuwe Fallout van Bethesda. Open vraag: hebben mensen nog vertrouwen in een vervolg op Fallout 4?
Rage 2: STOER. Althans dat hoop ik. Vond deel 1 helemaal top.
Dat vind ik dus ook, althans wat ik gelezen heb over deel 2. Ik kan helaas niet uit persoonlijke ervaring praten, maar als dat *echt* zo is vind ik...
Klopt, als jij van deze game wel geniet moet je dat zeker ook niet voor een ander laten. Verschillende mensen, verschillende smaken.
[MEDIA] [MEDIA] [MEDIA] [MEDIA] Helaas weinig gloeiende reviews. Check vooral de Skill Up review met een aantal interessante gedachten over de...
Blijft een interessante game.
[MEDIA] Het blijft me verbazen hoe goed Fire Emblem muziek vaak is... dit is muziek op een ander niveau. Het brengt gelijk de herinnering aan dit...
Terwijl er helemaal geen zombies in die game zitten... :+
AgeQned, the last bastion...
Iemand nog met een 3DS? Ik wel en dit is één van de laatste titels die ik nog dit jaar wil spelen op de kleine Nintendo krachtpatser: [MEDIA] Turn...
Just Cause 4... ben benieuwd! Deel 3 was best te pruimen. Niet de allerbeste game, maar wel leuk hoeveel je kon opblazen in die wereld. En het...
De remake? Die was idd erg stoer.
Ik zie dat Maddmonkey het ook met ons eens is. Iemand eigenlijk tegen?
Hee lieve mensen, Kunnen we dit topic niet omdopen "[Alle platformen] Game releases algemeen" ofzoiets, vanwege... 1) Het zakkende aantal actieve...