Scheid namen met een komma.
wtf, ik kreeg nooit keys :(
Tijd voor een nieuw deeltje. Anchors voeg ik straks wel toe. Nu nog snel even iets eten. [IMG] [IMG] [IMG] 21 februari, 2013. Het is 0:00....
Tijdens cutscenes kan ik niet schieten. :+
Hm. ja. Nu ik het weet had ik het misschien kunnen/moeten raden. [SPOILER] Ietwat traag begin (misschien door het constante tergend traag...
Als renders zien de KZ personages er prachtig uit, maar zodra ze bewegen... brrr...
wtf wat lelijk. Weet je wat voor mij al zou helpen? Als ADS niet meer nodig zou zijn. :p Dat zou denk ik al helpen om het een wat frissere feel...
waaat, serieus? Dat is totaal anders dan ik in gedachte had van wat er kon gebeuren. :o
Oh nee, het lijkt helemaal niet op Elder Scrolls. Nou ja, het is beide fantasy. Maar de gameplay is totaal anders, en Dark/Demon's Souls is veeeel...
Ik heb het vage vermoeden dat ik zelfs dan nog niet serieus word genomen. :+
Je verdient pas een licentie om in dit topic te posten als je op zijn minst een Murakami boek in bezit hebt. :+
Wordt dat gezien als een goede kaft? :p Net een woordenboek. :+
Iemand herinnert zich nog dat dit topic bestaat? :o [IMG]
Ik heb liever een goed boek met een goede kaft. :+ Al staat de kaft natuurlijk niet vreselijk hoog op het prioriteitenlijstje, maar toch. :p
Het zullen prachtboeken zijn om te lezen, maar damn... de (Nederlandse) covers zijn stuk voor stuk om te huilen. :+
eww, ja die ken ik nog. Vind ik eigenlijk erger dan de nieuwe. Die nieuwe is veel te druk en kleurrijk, maar deze is zooo inspiratieloos. Ik zie wat...
Wat was de vorige? Deze is vreselijk druk, maar ergens vind ik het niet helemaal lelijk. Niet dat het een schoonheidsprijs zal winnen hoor. :+
2 vraagjes over 2 verschillende scenes. 1 titel is 'Like other girls'. De andere weet ik niet meer, maar komt gelijk daarna. Dus [SPOILER]
Nah, voor deze game betaal ik graag. Nou ja, zo lijkt het nu. :p
zooooo sexy
Dan zul je dit wel vreselijk vinden :+ [IMG]