Scheid namen met een komma.
De fouten in het artikel. 5 dagen langer wachten op Borderlands is straf! Dan heb ik alweer school. En damn you, Dulle! Je moet mn moment weer...
XboxWorld :[ Borderlands komt 23 Oktober uit, niet 28 oktober. En volgens mij bedoelen jullie met de Ark, de Vault... :[
Gewoon oefenen, aan de controls/commands wennen en ervaring opdoen. *)
.........:o Misschien ben je wel een super goede soldaat, en zal jij niet dood gaan in een echte oorlog.:[ Anyway, het is goed om alle positieve...
Dat is jammer, mjah, we zijn inderdaag nog niet bij de echte release. Ik hoop dat het geleidelijk oploopt tot een aantal, waarbij je niet...
Dr0kz zei ook niet dat het een screenshot was, anders zou het wel raar zijn met zo'n missende hand:x
Zijn de servers al een beetje vol?
Borderlands? 8)
3 dagen wachten is toch niet zo moeilijk:o? Je kan voor 23 Oktober alles doen wat je wilt, en op de dag zelf alleen maar Borderlands spelen:D
Borderlands komt niet op de 20ste uit in Nederland, maar op 23 Oktober.:x
Je kan net zo goed het bij één deel laten, als je toch maar de start post kopieert, vind ik. En waar is de Claptrap episode 2 in de start post?:o
Neeee! Ik ben ervoor dat Borderlands geen [deel2] krijgt! Laten wij met Borderlands voor originaliteit gaan. Geen Deel 2:p Of laat het een...
Ik heb geen energie... Huiswerk is uitputtend, en waarom ik:o? En noem me maar Delano
Ik dacht; ik geef jullie ogen wat pixel-booty.
Bron: OXM.Co.Uk [img] Gearbox: easy Achievements mean 40,000 extra sales Wednesday 7-Oct-2009 1:54 PM Crafty inclusion boosts your game...
Suga suga
Misschien is hij intensief aan het gamen nu :o
Terminator.T2 zegt van wel. Het zou anders ook niet nuttig zijn als hij ze zelf al had gebruikt.:x ThankQ Terminator!
Ik gok erop dat ze bij combat spread, verder uit elkaar gaan. Ze lopen uit elkaar, en kunnen elk een bepaald target neerknallen. Ook is niet...
Bron: Wikipedia Ik denk dat het niet klopt, sinds het gaat over piloten, en dat ben je niet in OFP2. Tenzij je air support krijgt of zo van...