Scheid namen met een komma.
ik vind het wel lachuh, maarja ik ben ook iemand die veel japanse games digt
Moet je ook een ntsc xbox hebben
Tja dan moet de rest hier maar eens gaan werken
Nee de meiden praten Japans, maar waarom denkt iedereen opeens dat ik kopieen heb??
nee het gaat niet echt diep in op de gameplay
Ja maar ik denk dat ze doelen op het gegeven dat de granaten weer rollen (zoals in deel je keek toch echt wel achter je als je ineens ting tong ting...
en waar bazeer jij die feiten op? En je kan 3 vakantie´s saven en zack kan ineens engels praten (je kan hem ook op japans zetten)
Het is echt een feel good game dus leuke vrolijke deuntjes onder het spelen (echte songs) en gewoon makkelijk met a en b knop rammen (hoe harder je...
nfl 2k3 is zekerz goed en het vergt wel iets meer moeite dan op 1 knopje duwen om iemand te tackelen, dus het gaat niet zo easy als in madden.
Ja alleen vindt ik het vetter als juist alleen de buitenkanten zijn gedaan en dat je het wat je nu zilver hebt zwart laat.
240 gulden is dat niet 110 euro?
Daarom wil ik dus ook graag dat je nu al xbconnect hebt zodat ik je kan testen.
WIEHOE lekker trekken |:- koop DoaX
Ik was van plan een nieuwe clan op te stichten die veel games gaat spelen wat online kan met de xbox. Ik heb het dan over de FPS´en en Sport Spellen....
Het klinkt misschien heel vreemd maar in het illegale circuit gaat het precies hetzelfde als het legale circuit. Als namelijk de bios makers er gaten...
het is nog makkelijker er bestaat zelfs een proggie wat dat allemaal zelf doet, je hoeft alleen maar een plaatje te copy pasten
Ik geil niet op de polygons, ik geil op waar ze me aan doen denken :D
Mk is zeker wel een lachuh spelletje, alleen gaat het vervelen na een tijdje. Er zitten naar mijn idee weinig combo's in en ik ben meer een...
Een hub is makkelijker want als je gaat lannen ram je de andere xbox gewoon in de hub en hoef je dus geen kabels te verwisselen. Maar dan kost het je...
Nou dat puur natuur kost me anders HANDEN VOL geld. Ik zit er sterk aan te denken om DOAX te kopen en dan ga ik een uur op me linker hand zitten...