Scheid namen met een komma.
Hopelijk heeft Perfect Dark Zero dezelfde whoa! factor als Goldeneye. Ik weet niet of Rare dat nog kan brengen, maar aan de andere kant hebben ze nu...
_O_
volgens mij wordt ie geen €50
yeah we know
ontbreken van feeling met het wegdek heb je gelijk in..kwam met name doordat de rumble niet benut werd (misschien zit dat in dit deel wel). al met al...
beter..dacht dat het niet meer zou gebeuren
misschien heeft het met je viruscanner/firewall te maken? ik zeg maar wat
GBA is een leuk apparaatje, maar daar kan je natuurlijk niet teveel van verwachten
ik heb die telefoon ook alleen heb ik geen datakabel weet iemand hoeveel die kost? ik heb het geprobeerd met een T100 kabel, maar dat lukt niet
nee joh
of wat dacht je van world heroes remake... maar King Of Fighters 3d lijkt me ook strak
ik reageer dom omdat ik jou reactie nog dommer vond je bent er oprecht tegen dat mensen zomaar neergestoken worden :~ niet echt het vermelden...
de discussie gaat over beste producers, dan is het relevant hoe zijn producties maakt. wat hij verder uitvoert niet, maar daar heb ik het ook niet...
echt waar :o
ze waren even uit elkaar, maar ze zijn alweer bezig met een nieuw album
goldeneye heeft weinig met de nieuwe bond titel te maken wel een verschil of een game door EA of Rare gemaakt wordt
dit heeft niets met 'ons land' te maken maar gewoon met een gestoorde individu dit kan overal gebeuren
DMX zn eerste album schiep bij mij hoge verwachtingen die hij niet heeft kunnen waarmaken. Zn laatste CDs vond ik gewoon crap wat Wires ook al...
je hebt samplen en je hebt samplen premo, pete rock, kanye west, hi tek samplen ook maar wat dre doet is gewoon jatten check bijvoorbeeld let me...
ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van dre moet denken... hij maakt dope shit alleen weet je nooit of het nou echt van hem is of dat hij het heeft...