Scheid namen met een komma.
Leuk idee, ik bestel er wel een paar als dit gaat gebeuren :).
Sla die download gewoon is op in een map als Mijn Documenten --> Java. En niet in Temp.
Dan heb ik het over de posts buiten de x-bazar hé ;). En de manier waarop er wordt gepost. Mja, dat is mijn manier :).
Wat maakt dat nou uit, alsof hij hier geen vragen mag stellen? En als iemand daar gewoon antwoord opgeeft, wat is het probleem?
Zelf vind ik post count heel belangrijk. Ik bekijk zijn post's, zijn het er veel, hoe post hij? Dit zegt voor mij ook een hoop over de...
Vind dit integenstelling tot al die andere ideen toch wel een goed idee. Maar dan moet dit goed gecontroleerd worden, je alleen star-trader op...
Ik speel heel weinig op m'n xbox de laatste tijd, omdat ik de pc interessanter/leuker vind. Als ik Xbox, speel ik Halo 2 maar dat is meestal als ik...
Ik heb er ook veel last van de laatste 2 dagen, het laden van de post reply duurt inmiddels ook 2,5 minuut.
Die eerste montage is erg mooi Jens. De montage zelf en de kills! _O_
Zie je Gmail :)
Ik browse ook met firefox (1.0.7), nergens last van. Werkt prima.
En alle gewijzigde instellingen. Systeem herstel heeft mij al heel wat formataties bespaard! Ik had laatst ook wat raars, opeens deed mijn...
Voorlopig niet. Manieren zijn er ook niet. Je kan wel gewoon een nieuw accountje aanmaken voor 7 nieuwe invites. Heb ik ook maar een paar keer gedaan...
Lol, volgens mij kan je maar 10 mb als bijlage verzenden op dit moment. Erg weinig dus. Maar een gratis e-mail service met 30 gb aan ruimte vraagt...
Zo anoniem is mijn edit niet hoor 3). Mja, het e-mail adres waarvan je het van gekregen hebt is wel een beetje anoniem, maarja moet toch iets...
You've got mail :). /edit: Fabian jij nu ook.
Invite verzonden naar: Fable Men, Boes en rikkel :).
Verstuurd :).
Denk dat je niet alles goed hebt ingevuld, dit kan je nakijken op je xbox: Dashboard-->Xboxlive-->Account Settings (moet je laatste 4 cijfers van je...
Kan iemand mij precies uitleggen waar ik nou m´n gamertag moet invoeren. Ik kan het echt niet vinden :+ . edit/ LOL, hij doet het al automatisch....