Scheid namen met een komma.
ik las net dat ik die NAT open moet zetten.. benik naare die site geweest moet ik nu Call of duty 2 selecteren of wat? :o
damn wat een vet spel, heb nu 4 levels gedaan en ik heb nog van elk moment genoten. mooi gedaan hoe in 1 keer zon duitser zn geweer tegen je keel...
* staat morgen om 18.00 voor de mediamarkt:)
BMX XXX zucht...
een snoepkast is nog reeel, een hd-tv van 99,- niet.
. Close Quarter Combatant - Complete a mission without firing a round. Player can make use of melee attacks and hand grenades. damn, verdomd...
even voor de zeker heid, ik ga een computer kopen maar ik kan maar een paar monitoren selecteren als ik mijn computer configureer. ik kan toch elk...
Kan iemand mij vertellen of er een heel groot verschil zit tussen de INtel core 2 duo E6400 (allendale) en de E6600 (conroe), ze verschillen namelijk...
ik denk niet dat de moderators dit leuk gaan vinden:o
damn wat zielig om een advocaat in te schakelen, en dan nog, volgens mij kost een advocaat en een rechtszaak meer dan 800 euro...
niet grappig, en waar baseer je dat op?
hoe duur was je pc?:)
mijn Favo programma's:thumbsup:
wil hij echt een floppy drive? en volgens mij kan een Dvd rewriter ook dvd's afspelen dus is het een beetje dubbelop
en de enige die niets zegt is Goiz:+ gefeliciteerd!
is weg, heb hem al gekocht. trouwens niemand heeft gezegd dat hij goedkoop was o.e.d ik zei 50 euro goedkoper dan in de winkel, niet 50 euro..
ja
volgens mij kan dat niet eens:o je hebt geen PCI-e aansluiting op je moederbord terwijl je wel zon aansluiting hebt geselecteerd. weet ik niet...
hij is niet nep:)
zojuist een Emporio Armani longsleeve gekocht op marktplaats. ongeveer 50 euro goedkoper dan in de winkel. Merkkleding is geen must voor mij, maar...