Scheid namen met een komma.
Dat herken je ook niet zo makkelijk als je er niet zo veel vanaf weet, maar meestal als je iets in de trant van Intel / Graphics / Accelerator ziet...
FNR 3 had ik destijds puur gehaald voor de achievements :+, maar op z'n tijd wat klappen uitdelen is altijd wel tof.
Ik vind FN Champions wel een leuke game hoor, maar het is niet dat ik nu helemaal hooked ben aan zo'n (boks) spel. Ik heb FNR 3 en FNR 4 ook, dus...
En daarnaast was de SP van BC en BC2 gewoon goed te pruimen.
Unit System moet je veranderen naar Metric. ;)
Nu niet meer in ieder geval. Denk dat als je nu Mirror's Edge een keer opstart hij ook naar 1000/1250 zal springen. :+
Al uitgeprobeerd Dulle? Lijkt me wel een leuk spel (zoals Pure dat ook was), zo maar even downloaden dus!
@ VanDen, cool! Ik had wel iets gehoord over die 6 'wrecks', maar wat houdt dit precies in en wat kun je er allemaal mee unlocken?
Ja. :]
Teveel ruis, true. Maar het effect vind ik wel wat hebben zo.
Hoe zijn de radiostations eigenlijk? Beetje leuke muziek?
:( Hmm ik weet nog steeds niet eigenlijk of bijvoorbeeld de MM hem morgen/overmorgen of echt pas vrijdag released? Wil hem natuurlijk zo vroeg...
Misschien is dat juist wel het gave aan de foto. ;)
Achja wat boeit het, als ik ff bezig geweest ben met een leuk stukje tekst wil ik ook wel dat hij gelezen word en niet op die kut laatste reactie van...
8) Haha oke ik kwam in verwaring door 'ongeveer 128GB?'.
Dat, of meer GB als je $ hebt.
Rockstar werkt toch sowieso niet mee met het maken van het spel en is toch enkel de Publicer?
En 3GB RAM vind ik ook al zoiets raars.
Nee er valt zeker beters te vinden voor die prijs. Is €600 je max prijs?
Wat ga je daar doen?