Scheid namen met een komma.
Mijn laatste creatie is het Stadium Plaza. Maar die staat nog niet online. Kunnen we wel ff freeskaten vanavond als je wilt.
Ik zou ook nog best een GTA willen waar je ook naar Mexico kan. Als je dan gezocht wordt door de police moet je ff gaan hiden in Mexico. FF naar...
Ik ken geen van de artiesten, maar ik heb in de demo al gehoord dat het helemaal goed zit met muziek. Rock & Roll!
Ik was het van plan niet te doen, maar ik heb het toch gedaan: Ik heb gisteren heel even de demo gespeeld. Wat een game! Alleen hoe het er uit ziet...
Nou dat was echt weer geldverspilling. Vanaf nu koop ik geen Skate 3 DLC meer.
Waar ik echt op hoop zijn vette voertuigen ook. Een vette lambo, niet die halfgare kut infernus. En een vette crossmotor. Gewoon een dikke KTM, met...
Nah, ik heb echt 10 keer liever San Andreas. Maar Vice City lijkt mij wel een logische stap. Aangezien 3 in Liberty City was, toen kwam VC, toen SA...
Heb hem ge-preordered op Gamehubs voor 38 euro. :)
EDIT: Ah kutzooi! Nieuwe downloadable content: Het Skate.Create-upgradepakket: 560 (P) Wat een gieren! Maar dit moet ik wel kopen, want parken...
Ik ben nu bezig met een van mijn beste parken tot nu toe. Het staat al 100% vol, maar ik ben het nu nog ff aan het tweaken. Dus graag online komen om...
Leuke aflevering. :D
Echt he. Kutmensen knallen gewoon expres tegen je achterbumper aan terwijl je staat te wachten voor het rode licht. 8) En dan word ik idd altijd...
Haha dat doe ik vaak bij GTA TBoGT. :+ Dan ga ik met m'n dikke bak rondrijden en uiteindelijk kom ik dan bij da club aan en dan parkeer ik mijn auto...
Ik ging in GTA SA altijd de 'San Andreas Tour' doen. :+ Dan jatte ik die gokart die daar bij die mansion stond, en dan ging ik heel San Andreas...
Wel een bout einde. Entourage is trouwens wel echt een drugs serie. Altijd gaat het al over drinken en blowen, nu nog meer sterke drank en ook nog...
@ Arjan: Boeie. Dit is een Xbox forum. :+
China is echt saai. Niemand zit op een game te wachten volledig in de aziatische cultuur. Geef mij maar gewoon een ander verhaal in een opgepoetst,...
Op zich is het wel handig, alleen ziet mijn mobieltje het bestand niet als het er eenmaal op staat. Het is in .m4u formaat. En Switch Media Converter...
Met welk programma kan ik het beste liedjes bewerken? Ik wil namelijk van een mp3'tje een aantal seconden aan het begin af knippen, zodat ik het als...
Dan sta je voor lul.