Scheid namen met een komma.
nevermind
Michael Douglas is echt een baas in die film inderdaad. Sowieso vind ik het wel een goede film. Greed is good. :b:
Sommigen hebben er supervaak last van en anderen niet of bijna nooit. Ikzelf heb er zowat nooit last van, dus ik speel altijd wel met 10 vs 10...
@ Yellow 13, welke maps bedoel je dan? Van Vietnam of normaal BC2?
Lijkt me echt een gave docu, nog mooier er interessanter dan Planet Earth.
Hill 137 is ook niet echt geschikt voor voertuigen inderdaad, misschien wel even leuk om de eerste basis te spammen met PBR en de bij de tweede basis...
Blijven leuke speeltjes die tablet's, maar aangezien ik nu al een MacBook Air en een iPhone 4 heb is zoiets imo nutteloos. Dit jaar word zeker wel...
Nooit last van, en anders ff een reboot (sleep + homebutton tegelijkertijd inhouden voor ongeveer 10 sec totdat je dat Apple logo ziet).
Haha zie je wel, Ben met 120 vs 80 gewonnen... viel te verwachten maar voelt toch een beetje als bezeikte boel dat hij op het laatste nog even zo dik...
Esther zingt echt geweldig inderdaad. Maar ik denk dat Ben uiteindelijk toch gaat winnen. Kan ook gewoon een publiciteitsstunt zijn, Esther > Ben,...
Die vent was echt een baas. _O- Sowieso zijn die filmpjes een van mijn favoriete onderdelen van DWDD, al ken je er soms al een aantal via...
Ik doe ook altijd Rush - Any - Off. Gewoon het leukste imo.
@ Rivanov - Hoe heb ik destijds eigenlijk het lettertype weten te verkleinen met het trackpad eigenlijk? (met 3/4 vingers zat ik wat te spelen) -...
Nevermind, ik dacht dat dat degene was waarbij je alle wapens van de muur moet kopen. :) :+
Gebruik via Safari eens de website m.youtube.com. Dit is namelijk de mobiele website van YT en hij werkt sneller en ziet er mooier uit:...
Lol hands of the merchandise op die manier halen.... :emo: die is echt easy. Zorg gewoon voor genoeg punten (o.a teammaat die voor jou alle deuren...
ahaha damn, hij lijkt echt he. _O-
Knifen vind ik nog steeds een van de allergaafste dingen in BC haha. In Bad Company 1 bijna 7000 dogtags bij elkaar geknifed. Daar ging ik soms...
Gaat denk ik niet gebeuren, is een knop die er imo gewoon bijhoort en het zal de gebruiksvriendelijkheid zeker niet ten goede komen.
STFU :+.