Scheid namen met een komma.
Een JRPG + datingsim + visual novel :+ + Junes [IMG]
Humble Bundle (weekly) https://www.humblebundle.com/weekly Is het de moeite waard om extra te betalen voor Tropico 4, of is deel 3 goed genoeg?
Haha, nee ik laat niet iedereen doodgaan! :+ Ik ben gewoon bang dat dat gaat gebeuren doordat ik de hoogste difficulty heb gekozen. Maar [SPOILER]...
jeeej Tenminste, als Bol hetzelfde doet en ik daardoor dus mijn plek in de pre-order rij niet kwijt raak. :+
Hoezo? Is ie ergens bevestigd? (je bedoelt die Killzone bundel?)
Zo. Ik wist dat het erg was, maar zo erg dat ze er serieus over nadachten om te stoppen met de Vita... Mensen van het Vita topic; dankzij ons...
Nog een vraagje; heeft het enigszins nut om te exploren, of zul je toch alleen maar tegen onzichtbare muren aanlopen en teruggeduwd worden naar je...
Ik ben al bezig met vouwen! :+ edit: Ik ben de Vouwmeester! 3) [IMG] ... ok, misschien ook niet. Maar het lijkt er een beetje op! :p...
...Waarom staat er een Mars thema op de disc van Heavy Rain (de planeet mars, niet het personage :+) Ik hoop dat het een woordspeling is, niet dat...
Dus jij vindt dat ik de game toch moet spelen, ondanks mijn bedenkingen over de personages? :p
'Zo'n spel speel je voor het verhaal' is geen excuus voor de slechte controls. Het is en blijft een game, het zou fijn zijn als het dan ook een...
Wat een stomme vraag. Natuurlijk niet. :+
Nou ja, ik ben wel altijd al een stuk negatiever geweest dan de gemiddelde persoon over HR. :+ Die demo was vreselijk.
http://p-ch.jp/ :O
Ik had altijd nog de intentie om Heavy Rain te spelen. Maar ik weet niet of ik dat nog kan na deze demo. Het acteerwerk is zo veel beter. De...
^Hey, geen 2 games op 1 positie zetten! :+ _____ Dit is lastig. 99% van de multiplatform games heb ik op de 360 gespeeld, dus een groot...
De MMO had toch ook naast deze game moeten uitkomen, dus ook al was deze eerst als MMO bedoelt het is niet alsof dat concept verloren was gegaan....
Ik vond die 2e scene wel echt een stuk minder dan die eerste. Vooral dat laatste gedeelte waar je [SPOILER] Veel ontploffingen etc, maar het voelde...
Ik ga deze game gewoon benaderen zoals ik dat ook met Beyond Two Souls doe. Spelen voor het verhaal, en de gameplay neem ik op de koop toe....
Steam Machines edit: Zo. [IMG]