Scheid namen met een komma.
Je moet gewoon je box via xbconnect zetten op internet dan is het echt een super spel of je moet veel vrienden hebben. Heb je dit beide niet dan zal...
Pfff nerd
Ja op "gewone" tv´s kan je niet hoger of lager als 640x480, sommige tv kaarten in de pc kunnen wel hogere resoluties aan.
Zijn er dan al plannen voor de p5 op de markt te laten komen, heb er nog niks over gehoord. Maar Carmack had gezegd dat doomIII op de xbox hetzelfde...
staat op de achterkant van het doosje als een spel het ondersteund.
Ja want alleen echte gamers kopen spellen legaal ]:- Waar slaat deze redenering op??
Die john carmack vindt ik een behoorlijke eikel, beetje ******en dat de technologie van videokaarten niet snel genoeg gaat voor zijn kunnen. Die...
en je belt me dan niet even???
Ja is een bug in pgr ik heb het ook wel eens, ik denk zelf dat het te maken heeft dat pgr de rem te snel opmerkt want ik heb het vaak pas als me...
Uhh dit is GEEN scartkabel maar een vga convertor die de beelden omzet naar vga zodat je monitor ermee overweg kan. Volgens mij zit er dan GEEN pc...
Elke keer als ik wil saven dan crasht me sega gt 2002, ligt dit aan de cd of aan me xbox omdat hij bij geen ander spel dit doet. Ik heb de zoek...
op amazon.co.uk is een pack te krijgen met sega pack+splinter cell+GRATIS Halo voor 200 pond ofzo (en dan heb je er ook nog een extra controller s...
lol ik had na 5 minuten spelen al een car met 192 hp, ik had die car geupgrade die ik had gewonnen bij die drag race.
Pffff jullie doen net of deze hele zooi jullie leven is, als ik een ban krijg zou ik er niet van wakker liggen.
xbox versie is deel 1 en 2 gecombineerd. En is zekers lachen met zn alle via de system link.
ja tuurlijk heeft die een koelblok maar niet zon grote als de v1.1, en de cpu blijft nog steeds een fan behouden in allebei de versies.
nee zo verstopt dat je niet zon pack in de winkel even snel kan open rukken om te kijken wel code het is. Ik denk dat het misschien nog wel een...
Het verschil tussen de 2 dingen is dat versie 1.0 een fan op de videokaart heeft zitten en v1.1 een koel blok, ook heeft versie 1.1 de usb poorten op...
je krijgt een subscription code en die is COMPLEET anders dan de serial key op je xbox.
ik vind die projectie tv´s dus HEEEL lelijk beeld geven, maar das mijn mening. Maarja ik heb een philips flatscreen tv 55cm (flatscreen is geen...