Scheid namen met een komma.
Ok, dat gaat hier dus in huis komen. In dat duurdere pakket zit ook al gewoon een splitter zie ik, alleen wel met maar 3 uitgangen. Maar goed, dat...
Week in week uit een wanvertoning. Ze denken maar dat de punten aan komen waaien. @Sostic We gaan het zien. Sinkgraven komt op een positie waar hij...
Sinds tijden weer eens veel goede films gezien in een maand. Er is best wel veel leuk spul uitgekomen de laatste tijd. [spoiler]
Dat was dus part 1, nog heel even wachten tot part 2 totdat het geluk ophoudt :)
PSV wint toch weer, die laten over een paar weken pas de steekjes vallen zodat Ajax weer kampioen wordt :) Nu nog niet. Voetbalwereld is hard, deal...
[MEDIA] De nieuwe Eminem...my ass... Die andere nummers ook, veel te hoog Drake gehalte, bah. Heel apart dat Dre hem heeft laten tekenen.
HTC M9 met WP kan best wel eens een hele leuke combi gaan worden, de specs die nu de ronde doen zijn echt heel nice.
Misschien kunnen jullie dan eindelijk eens concurreren met de échte club van Friesland. Weer echt een loze investering dit van Ajax. Ze kunnen net...
En zoals altijd speelt die weer beroerd bij Ajax.
Fantastic 4, echt nooit wat mee gehad, waardeloze films met een bagger cast. Sowieso weer een cliché trailer met cliché dialogen. What is coming?...
Dat is zeker waar. Dit is een complete wanvertoning van Ajax, daar zijn ook geen excuses voor.
Jong Ajax staat weer eens met 10 man en heeft echt een waardeloze opstelling, dus dat zegt niks.
Als ajax vandaag wint worden ze kampioen. Met deze opstelling winnen van feyenoord zou echt bizar zijn. Op het middenveld worden ze helemaal...
Enkel voor de bazar is er een limiet op de posts, op de rest van het forum berust het op gezond verstand en wij laten het aan de leden over om zelf...
Als je seizoen 1 tof vond dan vind je de rest ook wel tof. Het is een serie met ups en downs maar uiteindelijk is elk seizoen meer dan oké imo.
Ooooh oke, dan is het goed. Die 4 grassprieten compenseren inderdaad wel een compleet gebouw + inboedel. En wie wil ook de klassieker nog met uit...
Gewoon die hele kuip affikken, wordt toch vernieuwd. Op welke actie doelen ze trouwens?
Dit probleem heeft zichzelf opgelost opeens. Eind dit jaar ga ik mijn iPad 3 verkopen en de nieuwe iPad halen. Ik kijk er al een tijdje bijna...
Het was maar een raar seizoen dit. Het had een paar aardige afleveringen maar uiteindelijk was het maar nwah... Ik vrees toch dat ze het niveau van...
Damn, dat ziet er nog slechter uit dan die Amazon films...