Scheid namen met een komma.
[img] Darkthrone is een turn-based massively multiplayer online fantasy game. Het is text-based (net zoals Omerta) en lijkt een beetje op Kings Of...
Je wordt er vanzelf beter, gewoon veel spelen.... Als je de map nog niet eens kent ben je nog niet eens een uitdaging roeltjuuh ;). Dus logisch dat...
Ja, je kickbox skills verkopen en het wapen kopen
Ge-wel-dig.. Lekker boeinend zo'n smile... Voeg idd gewoon in met img tags als je er zo'n waarde aan hect..
Doe ff rustig man en praat ff normaal nederlands, is allemaal wat duidelijker dan.
Ik vind Pipeline één van de beste levels. Mwah heb niet echt veel andere gespeeld. Bridge vind ik niks want ik hou van rushe en bij bridge wordt je...
Ik heb ook launch controllers, nog nooit problemen gehad ermee. Overgens vind ik de Xbox-Helpdesk erg goed. Erg vriendelijk en behulpzaam. En zijn...
Mout training is dat. Sommige mensen hebben dat. Maar als het goed is is de volgende training gewoon available dus kan je gewoon met de volgende...
Een moderator die hier al heel lang actief is....
dubblepost
En? Ik vind ook dat Matchmaking zuigt. Ik kan nooit een team slayer'tje doen in Zanzibar via matchmaking. Alleen als skirmich ga doen krijg ik wel...
Waarom reageren Mods en Admins hier niet op? Is dit een onderwerp waar ze geen antwoord op kunnen/willen geven ofzo? Of moeten hier weer...
Zaten jullie dan op dezelfde computer draadjes te openen en te posten? Want volgens mij heeft elke pc een ander IP-adres, ook op een...
Leuk maar dit is nog behoorlijk actueel en er is ook wel baat bij om iedereen dit te laten weten. Het valt wel op. Ik zag het net ook maar ik wist...
Ik kreeg hem idd net ook van een contanct persoon .pif idd. 17 kb. Je ziet al gelijk dat het geen Frog killed by train filmpje is.... En nu ik dit...
Hoofdpijn hoor daar niet bij. Ik zou is een week niet computeren geen tv, geen beeldbuis en kijken of je dan geen hoofdpijn hebt. Zoiezo niet...
Mij ook niet.
Heb ik idd ook, ik zet dan zelf gewoon een standaard icoontje neer, is altijd overzichtelijker dan allemaal IE icoontjes... (Eigenschappen-->Ander...
Dat is goed, maar het beste is om het om de 6.5 minuut gewoon even te strekken en te bewegen etc.... Ik had nog geen "echte" RSI, alleen de eerste...
Ik heb ook een muisarm gehad en ik doe 3x per week hockey training, dat vergt ook best wat van je armen.... Maar toch gekregen. Als je veel sport wil...