Scheid namen met een komma.
4-2, echt knap nog van Webster.
1e Remcotje. ;)
Inderdaad, valt erg tegen voor het geld.
Op de pc is hij al unlocked ja, wij zitten pas op de 44 miljoen. :(
Was altijd een geweldig toernooi inderdaad wat toch altijd werd gezien als het officeuze WK, en met al die grote namen en o.a ook Barney en Mervin...
Onslaught was bij mij iets dat ik 1 keer op Hardcore uitspeelde en er daarna niet meer naar omkeek. Het is dus zeg maar leuk om even een keer te...
De game was gewoon een en al genieten van de Mafia sfeer, de muziek, de auto's enzovoorts. _O_
Hahah complete gekte met dat ruilen inderdaad. :9 Pff ik ben nog steeds level 23 dus een X1 zit er voorlopig nog niet in.
Achja die 4 lawinepijlen is dan nog genieten, maar ik heb zelf nog nooit die babypijltjes gehaald omdat ik het gewoon rotzooi vind. :9
Als er iets is waar ik een grote hekel aan heb dan zijn het wel die achterlijke babypijltjes. 8)
Janoski's genoeg. 8)
Ik weet niet wat daar lucky aan is, want je bedoelde het toch gewoon juist zo. :thumbsup:
Vooral het nummer als Hill 137 word geladen is erg relaxed!
Wat zijn die hyperclass auto's eigenlijk?
Ik doe alleen nog maar Vietnam haha, sowieso omdat dat nu het vetste is. En ik kan niet wachten om de 5e map te unlocken! Eergisteren de achievement...
Nogal wiedes als bij een HP elke maand wel weer een nieuwe uitkomt :9.
140 kg :+.
Nu wel, maar vannacht was hij nog 3,99.
Mooie donkere foto die van in Ehv. ;)
Ik wilde deze week eens beginnen met wat dingetjes te veranderen via Geektool, op Tweakers eens wat rondgeneust en ziet er echt vet uit allemaal....