Scheid namen met een komma.
Alles, van ToV. Iets van trial skills en nog zo iets.
Ok, ik kan niet wachten om de disc in mijn 360 te stoppen, maar...ik blijf nog heel even relaxen en alleen naar muziek luisteren. Wat mij leuk lijkt,...
Haha, nee, nog geen ventilator. Voor nu de ramen open. Later op de avond, ga ik even 'Alone in the dark' zijn met een ventilator achter me. By the...
Het is 30 Juni 2009. Rond 13:15 ben ik klaar met school. In de hitte, dat mijn voorhoofd doet zweten, ga ik naar buiten. School is afgelopen. Ik...
Hmmmmmmmmmmmmmm. Gelijk na school naar MM om ToV te kopen! Ik kan niet wachten.
Want? >.< Ik kom er net achter dat ie bij MM 55 euro is. Enige reden waarom ik SO eerder zou komen is dat er een reden is om meer dan 1x uit te...
Ik ga mijn iris cheque inruilen voor echt geld bij mijn moeder >.<. Ik moet het nu gewoon hebben. Die [SPOILER] is de sh*t met haar [SPOILER].
55...was dat een actie of vaste prijs? En ja, ik ga ze ook beide kopen, maar 1 met deze maand's loon, de andere met volgende maand's loon (...
Je zou maar 52.50 contant in je portemonnee hebben en een iris cheque van 7,50, dan naar FRS gaan om te ontdekken dat je 5 euro te kort komt om ToV...
:'| Ik sip zijn. Loon hoogst waarschijnlijk al gestort voor vorige vrijdag. Dat is 28 euro minder, en die ging ik gebruiken om ToV te kopen. |:-...
Maar je kan dus wel voor de battle switchen en met bijvoorbeeld Judith spelen? En wanneer is ongeveer dat je tijdens een gevecht kan switchen?
Ik las net ergens, dat jij niet gelijk met andere characters kan spelen. Zou iemand hier misschien licht op kunnen schijnen?
Thanks Cable. Ik ben ook van plan eerst ToV te kopen, lekker rustig spelen en dan SO. Beide games trekken me aan, maar het heeft geen nut 2 grote,...
Zover ik het zie, lijkt de sfeer van ToV en ES op elkaar. Maar, de characters van ES trekken mij niet. En iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik ben...
ES spreekt me niet echt aan. Dus ik begin met SO of met ToV.
Zou je misschien in een spoiler willen zetten wat je kan doen naast side quests, de main quest, en dat wat Zifnap net zei? Als er nog meer is,...
Als je meer vragen hebt, kan je ze gewoon stellen. Ik heb het spel zelf ook, en het is erg leuk. Misschien een idee, maar je kan naar...
FF sprak me nooit aan tot dat ik de nieuwste versie zag. Dus Square Enix doet me nog niet zoveel. Man, het word mij wel moeilijk gemaakt. Ik kan...
Achja, sommige mensen gamen veel. Dus wie weet >.<. Hoe lang, als ik vragen mag, ben jij er al mee bezig ongeveer?
OK, thanks. Hier zijn de vragen ( voor ToV en SO spelers): - Hoe lang ben je ermee bezig als je alleen richt op het verhaal, en dus geen side quests...