Scheid namen met een komma.
Sitecom is een fabrikant die de consument 2 dingen verteld. Voorop de verpakking een snelheid TOT 300Mmbs. Achter de verpakking staat dat de REAL...
De modem van Ziggo onthoudt het laatst aangesloten apparaat , daarom moet je minimaal 3 minuten de kabelmodem van de spanning halen. Het beste kan...
Een router kan je op 2 manieren een soft-rest gegeven. 1. Stekker ff uit het stopcontact halen. 2. Via het menu van de router ( Router opnieuw...
Ben nu ook aan het downloaden !!!
De telefoon heeft vandaag bij Apple rood gloeiend gestaan , met kwade/teleurgestelde Mac gebruikers. Als SL morgen niet op de deurmat ligt , zal de...
Lees even de startpost door die Fardo net gaf. Heb je dan nog steeds vragen kan je ze daar meteen kwijt.
:thumbsup: Dat heb ik ook gedaan !! Threadstarter heeft zijn antwoord , dus hierbij een slotje. Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie...
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Heb bestellingen altijd nog op de release-datum of de volgende dag op de deurmat gehad. Maar 6 dagen later...
Dit is de laatste keer dat ik iets pre-order (software) bij Apple. TNT. Statusinformatie: Voorgemelde zending niet aangetroffen: Datum:...
Vriend _O_ Zie nu weer wat SAB aan het doen is !!!
Bij de MM was die een behoorlijk lange tijd te koop voor € 79 Nu dat ik er één wilde kopen is de prijs verhoogd naar € 119 :( Mijn nieuwe Arcade...
Ben nu aan het downloaden via mijn Mac , zie dat SAB actief is maar kan hem niet meer openen :~ Iemand hier een idee hoe ik SAB zonder het...
Volgens de site van Datel is de 2gig 100% compatible met de Xbox360. Je kan er savegames, gamer pictures en themes mee opslaan , maar ik vind...
Gold kan maar aan 1 account gekoppeld worden !!! Hier kan je terecht voor meer vragen over Live ! Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte...
Die dingen raak je aan de straatstenen niet kwijt }:]
Laat je niet gek maken door getallen zoals 1:70.000 , die niet niet de normale contrast maar de dymanische contrast. DNIe+ is niet anders dan de...
De LE32B530 (3x HDMI) = € 429 De LE32B550 (4x HDMI) = €555 Het aantal HDMI-poorten is helemaal niet belangrijk. Mijn Bravia heeft er maar 2 en ik...
De B530 is volgens mij een geimporteerd model en wordt officieel niet door Samsung Nederland op de markt gebracht. Samsung en Sony zijn volgens mij...
M$ heeft toch geen 2gig MU ;) Het lijkt mij eerder dat de 2gig van Max niet volledige 100% compatible is met de Xbox360.
De MM (Hengelo) verkocht vorige week een 32" FullHD voor € 388 ;) Je moet gewoon een paar winkels afgaan want een 32" FullHD onder de € 500 is wel...