Scheid namen met een komma.
Ga naar de bios, doe een power nap en stel een alarm in zodat je de laatse 30 min kan kijken.... ;-)
Klopt helemaal wat jij zegt, maar ik doel meer op het feit dat je zou denken dat je als vluchteling je eerder meer zou gedragen dan een autochtoon...
Nope. Oxygen OS en CyanogenOS zijn van de grond af helemaal opnieuw gebouwd en vallen onder 'Original software' die gebouwd zijn op de basis van...
Je bedoelt skin, want de OS is nog altijd in de basis gewoon Android. Het is persoonlijk, want het is zoals de skin van Samsung, een bepaalde...
Straffen en terugsturen. Als asielzoeker/vluchteling zou je dankbaar moeten zijn en onder de radar je voort bewegen en leven. Dit is onacceptabel...
Hear hear. Verschrikkelijk @Lethal ;-) Ik verwacht minstens een Gucci tasje erbij en dat je handen in je broek zitten.
Ik weet dat het van MTV is, de TLC verwijzing was meer als grapje bedoeld ;-) (ivm young adult - vrouwen theme) En nee, TLC is niet MTV en vice...
Stelletje wijven allemaal. Bellroy Slim Sleeve Auto en 2 andere sleutels OnePlus X (dun telefoon) That's it.
100hz.
Nee, sorry ik kijk geen TLC en ik ga ook geen moeite hiervoor doen. Dit is young adult shit, zoals Twilight enz. ;-)
Het wordt een hele toffe titel. Klaar punt uit. ;-)
Updates... It's all about the automatic updates...
Of alles afplakken en dan de streep met airbrush licht zwart brushen. ;-)
Zwarte stift. ;-) of plakband en daarna met een zwarte stift.
Tuurlijk niet.
Assasins Creed in Egypte? Damn, I'm in. Instant buy. (Los van deel 2 en Black Flag kunnen mij alle Creed games gestolen worden) Heheheheh, maar...
Battie ster Gaylactica toch?
Dan kan je nog altijd als publisher voor de vorm boetes in het contract verwerken.....
Dit. Oscar <> Leo
Ook Dead Rising 3 gezocht.