Scheid namen met een komma.
afgedroogd...ah well nog een week om te oefenen voor de volgende match gg kingarthur :)
eerste game meteen tegen boy wonder (king_tuur)...my luck
klopt...ik heb em uitgespeeld zonder echt geld uit te geven aan wapens of andere goodies
B.I.B.L.E. - Killah Priest Resperation - Black Starr feat Common Aint the devil Happy - Jeru the Damaja
9.6 op IGN :o http://xbox.ign.com/articles/458/458807p1.html Closing Comments Prince of Persia: The Sands of Time is an outstanding game -- a...
blijkbaar geef je toch niet het goede effect of je richt verkeerd het is belangrijk dat je niet teveel effect geeft en rekening houdt met de positie...
Ik vond "The Omen" vroeger heel eng
DiaLogical (buddhist_fist@hotmail.com) / Magico ik moet nog veel practicen
lol
en talib kweli
i dont even care.... maar dat geflame gaat nergens over dat wil ik ermee zeggen
Ey yo ik wil geen mod spelen maar jullie voeren niet echt een interessante discussie ofzo Veggie vind Em goed Karelax vind 50 goed klaar toch of...
zal ik checken..misschien tijd voor een deel 2 dan
damn..enough already...vecht het dan lyrically uit ofzo [IMG]
vraag ik me ook af
ik bedoel idd roc-a-fella...en idd collabos met jay z
is niet helemaal waar...in het geval van ODB bijvoorbeeld is het zo dat RZA, ODB wilde signen en zn album produceren, maar op aandringen van de...
Zover ik weet zijn er tot nu toe alleen subliminal (under cover) shots @ wu geweest..met hier en daar een incident en volop geruchten... verder ken...
Maar dat is ook wel logisch...er zijn weinig (of geen) rappers die dat wel zouden doen Als je de affiliates erbij telt (Sunz of Man, Killarmy,...
dat zal ik nooit ontkennen...maar daar hadden we het niet over