Scheid namen met een komma.
Inderdaad ... ben het zat om Ajax te zien voetballen tegen die Oostblok topclubs :+
Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom je je spelers op moet wachten na een 3-0 nederlaag? De titel was al (zo goed als) voor PSV. Dan de spelers...
Ik heb het ook meer over 'et filmpje pik ...
Eh? Waarom ga je aan het einde van het seizoen, met een achterstand van 7 punten, nog zo lopen janken als Ajax "Supporter"? Al had Ajax deze...
Ajax speelt. 2-0 achter. 1 reactie. Goh.
Hoelang zal het gaan duren voor één of andere terroristische cel "wraak" gaat nemen voor Syrië?
Nee, voor onze team maat is het idd handig ... Je haalt echter the-need-to-build uit je game. Kom op, wie kan er nu nog geen 1x1 huisje maken? Echt
Mijn balletjes zijn aardig verhit man ... heerlijke halve finales.
Deze beste jongen is ook @Nukem 007 ... Romanista heeft een bloedpoep hekel aan Lazio (goh, gek?) Nukem een hekel aan Real Madrid (goh, gek?)
Port-a-Fort ... de meeste nutteloze toevoeging tot nu toe.
Hey, hou je even op? Fop-Mof.
Ben je nu niet een tikkeltje dramatisch? :+ Geloof dat D1 wel heeft bewezen wat voor franchise (game) het is. Je kon Twitch of YouTube niet openen of...
Tissue nodig?
Voor @Nukem 007 ? Nooit
Was ook gewoon terecht haha... Weet alleen niet of ik zit te wachten op een stel opgepompte nichten
Even quoten voor je je bericht weer edit. Terechte pingel helaas. Word gewoon ondersteboven gekegeld. Geen enkele intentie om de bal te veroveren.
Heerlijk ...
Jaaaa... lekker dit. @Nukem 007 zijn avond goed haha...
@Nukem 007 Valt dit ook onder de categorie remontada? Ok ok ... Ik heb 10 april erin gezet.
Toen het "live" team het overnam in D1 werd de game ook veel leuker... rond de TTK waren zowat alle knelpunten eruit en liep de game als 'n zonnetje....