Scheid namen met een komma.
Hoe bedoel je dit? Absoluut niet! :[ Ik lees elk van je posts, maar als ik iets niet snap en er op door vraag, zie ik liever een verklaren...
Masrubatie hoort bij de ontdekking van je eigen lichaam, maar het moet wel binnen bepaalde grenzen blijven. Het ligt er ook aan met welke gedachtes...
Had je uberhaubt wel een punt dan? Hoe kun je in vredesnaam engelen vergelijken met het bestaat van kaboutertjes? Engelen worden vol op genoemd...
Fijn dat je die zo even afdoet als niets :D Wat is je punt dan wel?! Niet alles is uit te leggen, ik weet niet precies wat engelen zijn. Het...
Kan ik helaas niet uitleggen. God was er niet opeens, maar was er altijd al. Hoe dit verder in elkaar zit gaat ook mijn hoedje te boven :+...
Mastrubatie is geen seks. Ik leg het toch eerst uit :{
Dat kun je wel roepen, maar dat is helemaal niet zo. Geef dan het bewijs? Het is niet voor niets dat God/Allah/Jahweh door zo'n gigantisch deel...
Dat seks en geloof elkaars tegenhangers zijn is allang achterhaald. Seks is een prachtig geschenk waar we van mogen genieten mits binnen het...
Klinkt wel enigsinds als de katholieke kerk, maar is op geen enkele manier overeenkomstig met alle christenen/kerken.
Nee, maar als je nu even puur kijkt naar de aannemelijkheid. Je schuift het gelijk af omdat je het nooit gezien hebt, maar je hebt evolutie ook nog...
Ik vind het zelf aannemelijker dat er een God is die ons geschapen heeft in alle complexiteit waaruit wij bestaan, dan dat we uit toeval zijn...
http://www.counterbalance.net/transcript/coll-frame.html Lees dat interview eens over zijn keuze van het geloof en zijn onderzoek als wetenschapper
Dat is de betekenis die de Van Dale er aan geeft. Als je in de bijbel kijkt, zie je dat het woordje ‘hel’ geen één keer gebruikt wordt. Ik blijf...
Zoals? Ik heb er nog steeds niet van gehoord?
Door te bidden, door naar de kerk te gaan, door met mensen te praten. Ik zeg als je hem niet accepteert, als je niet in hem gelooft, zal je...
Een relatie gaat niet om praten :) re•la•tie (de ~ (v.), ~s) 1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band 2 duurzame...
Tuurlijk, maar ik geloof niet dat God zijn woord zomaar door mensen laat veranderen.
Klopt, het komt voornamelijk van God. Ik zou er meer mee moeten doen :) God is liefde, God is alles! Ik kan er net zo goed niet om heen dat je...
Zoals ik het zie zijn er mensen die God hebben aangenomen en een relatie met hem aangaan en daardoor zeker weten. En evolutionisten zijn mensen die...
Ik geef toe dat die eerste post niet zo goed was, maar met mijn tweede post maak ik alsnog een punt. Dat wetenschap en geloof heel goed samen gaan en...