Scheid namen met een komma.
Als die er nu nog niet uitkomt weet ik het niet meer ;)
[IMG] [IMG] [IMG] De grijze slierten niet afknippen want dit is jouw aarde !!
Ben eigenlijk ook niet tevreden over het Xbox360 plaatje op de FullHD Bravia. Het dashboard lijkt minder scherp dan op mijn oude R71B.
Probeer eens het volgende. Open netwerkverbindingen , daar vindt je vervolgens een scherm waar de netwerkkaarten van de Laptop staan. Selecteer...
Heb de zelfde problemen gehad bij @Home. Zenders <255Mhz zagen er perfect uit en zenders >255Mhz had ik slecht beeld en sommige zenders deden het...
Daar was ik dus al bang voor :( Mag graag tijdens het kijken naar een film op de verschillende audio-functies drukken , maar moest voor Pure Audio...
Kijk eens hier ;) http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3370910&postcount=217 _O_ Apple _O_ Ik ben helemaal klaar met de voorbereiding van...
Vraagje aan de Onkyo gebruikers onder ons. Is het mogelijk om Pure Audio via de afstandbediening aan te zetten of zie ik iets over het hoofd !?!?!?
Een HDMI-kabel heeft altijd zin. Voor de 1:2 setje moet je gebruik maken van de Audio-Dongle die bij de Elite zit. Veel HDready tv's kunnen een...
Een hele zware hersenschudding ! Hoor je de externe HDD nog wel draaien ?? Kan zijn dat de leeskop van de HDD door de "klap" vast zit !!
Europese Richtlijn Koop en Garantie In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is weliswaar een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen, maar dit...
Dan gaan we verder in de Deel 13 :b:
Ik merk dat mijn nieuwe JBL subwoofer vele malen sterker is dan mijn oude Yamaha. Had de JBL iets te hoog staan want de thermopeen ramen trillenden...
Jij bent dus de gene die de bakkerijmachine's altijd sloopt :+ Heb in werkplaats een kar vol kapotte gardes staan van de Hema. Vandaag een Complete...
Planet bestaat niet meer ;) Het heet nu KPNvandaag :x
Bij mijn Nokia N95 staat er gewoon 3G og 3,5G in beeld , waarom sonyericsson voor dat rare icoontje heeft gekozen is voor mij een raadsel. -- Apple...
Je mag de homeplug NIET op een stekkerdoos met spanningsbeveiliging (bliksem) of netfilter aansluiten. De stekkerdoos verstoort namelijk het...
Als ik naar de levertijden kijk 4 a 5 weken , dan ben ik bang dat zo'n meubel heel duur is. Wilde toch al een keer de binnen "stad" van Nijverdal...
Als je wel kunt donwloaden en MSNen dan moet je het probleem ergens anders zoeken. Controlleer eens de instellingen van de Firewall (Windows)....
Dat had je niet moeten doen :( Was meteen verliefd toen ik de Sound Closed serie zag. Zag dat de dichtsbijzijnde winkel nog geen 30 min rijden is...