Scheid namen met een komma.
Enige voordeel wat de T2 eigenlijk heeft is dat ie wat mooier is dan de Rift. Niet dat dat veel uitmaakt, want je ziet er hoe dan ook als een idioot....
Oh nee, gaan ze op de PS4 verder met 3D? Ik had gehoopt dat ze het zouden opgeven. :( VR lijkt me een heeeel andere ervaring dan 3D op je tv. Niet...
Ik dacht gelezen te hebben dat je voor een goede VR ervaring minstens 60fps nodig hebt? 24 lijkt me dan heel erg weinig. Als ik de reacties zie van...
Juist dan maakt de res iets uit aangezien je zo kort op het schermpje zit. Occulus doet nu volgens mij 720p (de dev kit) en het streven is 1080p voor...
Het scherm raakt gelukkig nooit overvol in de game. :+ [IMG] Eerste keer dat ik dus dit tegenkwam. Verrek. Waarom ben ik het niet eerder...
Nee.
NEW BUILD AVAILABLE, YOUR GAME WILL RESTART IN 35 MINUTES. Wacht, fuck dat, ik doe het nu! lol! kutgame. :+ edit: +23% MF. Nu al? Nog maar eens...
Ook al wordt je level omlaag gehaald in sommige gebieden, je merkt toch progressie. Ik heb het als level 80 nu toch een stuk gemakkelijker in een...
Het was trouwens wel leuk geweest als er meer dan 4 torch races waren geweest. 1 per gebied/zone bv, ipv alleen in Divinity's Reach. En een witte...
Geen zin in. :p Ik zag wel zo nu en dan staan dat er in gebied X minions oid aanwezig waren, maar ik was dan met mijn eigen ding bezig en had er geen...
Ik heb toch niks gezegd over de drops van die events? Ik zeg tig keer dat ik het over random mobs heb. 8) Ik vergelijk zelfs de drops (coffers vs...
fuck dat. :+ En mijn klachten blijven staan. ;) Die drops zijn ook minder leuk hoor. Ik doe nu even veel als toen met Dragon bash etc, en tov toen...
Hm, in het crown pavillion. Hoe kom je daar? :+ Was toch via een portal achter het waypoint? Die is er niet meer :p
Je hebt iedere keer een maand de tijd om de games te downloaden. Iedere maand dus andere/nieuwe games.
Snap ik, dan is de keuze snel gemaakt. Nu is het prijsverschil me wat te groot.
Ik betaal liever 6,75 dan 19,99 :p
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik LBP Vita zou kopen. Iemand die me kan vertellen hoeveel ruimte de game in beslag gaat nemen? en of ik het...
Ja, dat die zijn voor de gauntlet wist ik. Maar die gauntlet heb ik geen zin in. :p Wat zijn die dingen wat jij hebt zitten uitgeven dan? En waar...
Volgens mij zijn de minpunten die ik ervaar met de game gewoon minpunten van de game, en niet zozeer van de Vita versie. Wel jammer, dat met PS+...
Ik hoop dat er deze keer wel eens wat interessantere drops zijn. Met Dragon Bash had je die coffers waar iets leuks in kon zitten. Die Kite Fortunes...