Scheid namen met een komma.
je zou gek zijn als je PSO nam ipv KOTOR...KOTOR is beter en gratis
wij zijn Da Imperial Executioners ja en we hebben vandaag een day off dus komt goed uit Zijn er nog spelers die vandaag niet aanwezig kunnen...
Presenteer ik U het nieuwe schema: Er is maar 1 poule iedereen speelt 1x tegen elkaar beste 4 gaan door Eerstgenoemde beginnen steeds als Allies...
de vraag is of je om 2100 dedicated host wilt zijn xboxlive nav een voorstel van Oddball spelen we trouwens niet 5x maar 6x elimination (3x axis...
noob in da house :) ik ben vanaf vandaag online lvl 10 :{ en ik begrijp nog maar de helft van deze game
ik dacht dat het verschil niet zo groot was maar je zal wel gelijk hebben. we kunnen er evt 6 of 4 potjes van maken voor elke gewonnen game (zowel...
he die ken ik XBOXLIVE! heeft tijdje nix van zich laten horen. Ik ben voor de zekerheid alvast op zoek naar een andere host. Als jullie er nog 1...
yo mn internet deed het ff niet misschien zie ik jullie later nog online
die map ken ik ook nog niet echt goed 2100 ben ik online
Tegenwoordig speel ik de meeste spellen niet meer uit. In mn N64 tijd deed ik dat nog wel. Een game als Halo moet je natuurlijk uitspelen (paar dgn...
klik
geen idee
2100 ofzo? ...thanx oddball
wij ook trainen vanavond Imperial Executioners?
ik zoek er nog 1 in rdam zuid die véééél games heeft
met 512 upload lukt het om 10 man te hosten..ik weet niet of het met minder ook kan @ luie hond...neem maar invaller maakt niet uit wel ff zn...
ik denk dat ik ze alle2 haal
you shouldnt post
videoland ijsselmonde verhuurt ze ook..niet echt dichtbij voor jou maar er zullen wel meer videolands zijn die ze verhuurt ze hebben hier trouwens...
ik zou idd in ieder geval de dedicated server toevoegen dan kan hij een private game starten de rest hoeft niet persé