Scheid namen met een komma.
Ok, schrap dat maar, er zitten veel te weinig objects in om slappy's na te bouwen. Slappy's bestaat uit superveel vormen die er niet in zitten. En...
Could be. Maar ik denk het niet though. Hij loopt eigenlijk nooit vast.*En het valt ook op dat het alleen maar in de park creator is. Ik ga trouwens...
Wat ís dit zeg?! Nu loopt ie alwéér vast tijdens de park creator. Wat een tyfus spel heeft Black Box afgeleverd zeg. Het is dat ik het er mee moet...
Zo vandaag laatste dag van mijn 3 * 12 schema. Volgende week ga ik over naar een 4 * 6 schema. :)
Dat kan wel ja. Ik heb een beetje een ingevallen borstbeen, dus bij mij zal mijn borst ook niet zo snel groot worden. :+ @ Dyonko: Hoezo dat? Wat...
Dus een crunch is ook tijdverspilling? Want daar gebruik je ook geen extra gewicht. :+ Ik iig niet. :p
K*NKER!! Ik ben verdomme al dik 2 uur bezig met een fucking park te maken loopt ie godverdomme vast! Dikke tering zooi. Dat is al de 2e keer dat ie...
Oeh, we hebben een achievement sletje in ons midden. :+ Maarja jij speelt natuurlijk ook als 'pro'. :p Ik ben meer van de recreatie persoonlijk.
Ik hoop trouwens wel dat er nog een update komt zodat je meer terrain objects in je skate.Park kan zetten, want dit aantal is niet berekend op...
Ik had hem voor 42 euro daar niet van. :+
Waar slaat de vraag 'Koop je je spellen?' op? WTF moet je anders? Jatten?
Het klinkt gewoon nog minder realistisch dan Tony Hawk. In Tony Hawk kon je tenminste niet toveren. Tis meer Harry Potter Skateboarding zo.
Dat klinkt wel zó kut. Niet normaal. Die ga ik dus zeker niet kopen. :+ En over de laatste alinea: Sinds wanneer is het moeilijk om in een manual te...
bTr6Y5mQT_I \o/
Link?
Dus..
Bij welke cpu temperatuur van mijn macbook moet ik me eigenlijk zorgen gaan maken? Hij varieert nu tussen de 57 en de 69 graden, met fans die rond de...
1 vraagje: Heb jij skate 1 en/of 2 ook gespeeld?
Wat ze anders hadden kunnen doen. Tja. Ik heb heel veel ideeën, en die had ik, voordat er echt info was over de game, allemaal in de startpost van...
Ik zou even de afgelopen 2 pagina's lezen als je nog nooit een Skate game hebt gespeeld. In het kort: Haal dan skate 2.